همایش حمایت از کالای ایرانی، اقدام و عمل و جشن میلاد امام رضا (ع) به همت حوزه بسیج اصناف سپاه ناحیه حر مشهد با حضور مسئول بسیج اصناف سپاه امام رضا (ع) و مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه حردر فرهنگسرای قرآن و عترت برگزار گریدد.
کد خبر: ۹۰۳۹۵۶۱
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خرسان رضوی؛ در راستای تحقق شعار سال و منویات، ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای جهت حمایت از کالای ایرانی همایش با همین عنوان توسط حوزه بسیج اصناف سپاه ناحیه حر مشهد در دهه کرامت در فرهنگسرای قرآن و عترت برگزار گردید.

فرمانده حوزه بسیج اصناف سپاه ناحیه حر مشهد در این همایش گفت: نگاه بسیج اصناف سپاه ناحیه حر از ابتدای سال ۹۷ و حتی سال گذشته نگاه اقتصاد محوری و توجه هر چه بیشتر به کسبه و بازاریان و خدمت رسانی هرچه بیشتر به آن‌ها بوده است.

محسن مولایی افزود: در این رابطه با برگزاری دوره‌های تخصصی، همایش‌های اقتصاد محوری و همچنین تاکیدات بسیار فراوان به مقوله حمایت از کالای ایرانی، نگاه عمومی کسبه و همچنین تعامل اثر بخش حوزه اصناف با اتحادیه‌ها و اتاق اصناف بیشتر شده است.

محسن مولایی با اشاره به ایجاد وحدت و هم افزایی فکری جهت ارتقا سطح معنوی بین کسبه و انجام کار خیر گفت::از ابتدای خرداد ماه امسال با همکاری انجمن آرتوان و حضور فعال کسبه و اصنافیان، اقدام به جمع آوری درب بطری‌های نوشابه خانواده از محل رستوران ها، آشپرخانه‌ها و اغذیه‌ها جهت تبدیل به ویلچر برای نیازمندان نمودیم.

وی تصریح کرد: در این طرح با قرارگیری باکس‌های مخصوص در بین مغازه‌ها تعداد زیادی درب بطری جمع آوری شد و با ویلچر‌هایی که توسط انجمن آرتوان تهیه شده معاوضه گردید.

فرمانده بسیج اصناف ناحیه حر خاطر نشان کرد: در حاشیه همایش حمایت از کالای ایرانی از اولین ویلچر تهیه شده از درب بطری‌ها طی مدت یک ماه گذشته رونمایی شد و در میلاد امام رضا (ع) با شناسایی نیازمند مستعد به خانواده مد نظر تحویل گردید.

گفتنی است؛ ارائه محصولات و کالا‌های ایرانی، سخنرانی، مداحی، اجرای سرود از دیگر برنامه‌های این همایش بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها