به همت معاونت تربیت و آموزش ناحیه یاسر مشهد؛
به همت معاونت تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج سپاه یاسر مشهد و همزمان با میلاد ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) سالن شبیه‌ساز جنگی فاتح ۱۲ افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۳۹۵۶۷
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، این مراسم با حضور سرهنگ پاسدار رسولی؛ مسئول آموزش سپاه امام رضا (ع)،   سرهنگ قاصدی؛ فرمانده سپاه ناحیه یاسر، سرکلانتر کلانتری غرب مشهد و فرمانده  کلانتری قاسم آباد و مربیان آموزش سپاه ناحیه یاسر و فرماندهان حوزه‌ها و پایوران و بسیجیان این ناحیه برگزار شد.

در این سامانه که تماما داخلی بوده و به دست توانمند مهندسان ایرانی ایجاد شده از سلاح‌های جنگی سبک تا نیمه سنگین همانند کلت، کلاش، غناسه (اس وی دی)، تیربار پی کا، دوشکا، آرپی جی و خمپاره انداز ۶۰ و در پنج خط آتش شبیه سازی شده است.

بهره برداری از این سامانه جهت نیرو‌های سازماندهی شده در گردان‌های بیت المقدس و کوثر سپاه ناحیه یاسر بر حسب نیاز آموزشی تعیین شده کاملا رایگان بوده و جهت استفاده‌ی بسیجیان سایر نواحی استان مبلغی ناچیز اخذ می‌گردد که برای نگهداری سامانه و هزینه‌هایی مانند برق و... به مصرف می‌رسد.

شایان ذکر است که این سامانه آماده پذیرش داوطلبان بسیجی سپاه ناحیه یاسر و سایر بسیجیان سطح استان بوده و با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده زمان صبح و عصر به ترتیب جهت استفاده‌ی خواهران و برادران بسیجی با تعیین وقت قبلی (با معاونت تربیت و آموزش ناحیه) و داشتن تاییدیه از رده مربوطه امکان پذیر خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها