همزمان با سالروز ولادت سراسر نور امام رضا(ع) با حضور گسترده زائران و مجاوران آیین جشن روز میلاد امام مهربانی‎ها(ع) در رواق امام خمینی(ره) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۹۵۸۱
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳
همزمان با فرا رسیدن سالروز میلاد فرخنده، ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا (ع) مراسم جشن باشکوهی صبح امروز با حضور تولیت آستان قدس رضوی، جمعی از مسئولان کشوری، استانی، خانواده معزز شهدا و جانبازان، علمای شیعه و اهل تسنن و عموم زائران و مجاوران امام رضا (ع) در رواق امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این مراسم گروه‌های سرود و تواشیح به اجرای نوا‌هایی در وصف امام هشتم (ع) پرداختند و مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) سیدمهدی موسوی، صابر خراسانی، مهدی سروری و سیدمهدی میرداماد هم به اجرای مولودی خوانی، شعرخوانی و مدیحه‌سرایی در وصف هشتمین خورشید آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) پرداختند.

خادمان بارگاه منور امام هشتم (ع) نیز از ابتدا تا پایان برنامه با شربت و شیرینی از زائران پذیرایی به عمل آوردند و بین حاضران در جلسه گل و پرچم توزیع کردند.

در بخش پایانی این جشن باشکوه حجت الاسلام و المسلمین مهدی ماندگاری نیز به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

گفتنی است، جشن سالروز میلاد امام رضا (ع) در حرم مطهر رضوی تا نماز ظهر ادامه دارد و نماز جماعت ظهر و عصر نیز با امامت آیت الله سبحانی اقامه خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها