خبرهای داغ:
آیین بهره برداری از بلوار آیت‌الله بروجردی عصر امروز با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران و مسؤولان شهری افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۳۹۵۹۲
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸
بلوار آیت‌الله بروجرودی به بهره‌برداری رسید
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیین بهره برداری از بلوار آیت‌الله بروجردی عصر امروز با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، آیت الله علوی بروجردی فرزند آیت‌الله العظمی بروجردی، سیدمهدی صادقی استاندار قم، احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس، مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم و جمعی از مدیران و مسؤولان شهری افتتاح شد.

در ابتدای این مراسم شهردار قم ضمن تبریک ایام دهه کرامت گفت: در این ایام ۴۰ پروژه در زمینه فضای سبز، ۵ پروژه در زمینه امنیت و آتش‌نشانی، ۵ پروژه در زمینه پسماند و ... از جمله پروژه‌هایی است که به بهره‌برداری رسیده است.

وی ادامه داد: افتتاح بلوار آیت‌الله بروجردی تأثیرات ترافیکی مثبت بسیار زیادی خواهد داشت؛ این بلوار پردیسان را از حالت بن‌بست خارج می‌کند چراکه این بلوار به شرق و غرب قم متصل می‌شود.

سقائیان‌نژاد عنوان کرد: در حال حاضر وحدت و انسجام بسیار خوبی در میان مسئولان شهری وجود دارد و این پشتوانه برای مجموعه مدیریت شهری بسیار ارزشمند است و من از همه مسئولان تقدیر و قدردانی می‌کنم.

در ادامه مراسم نیز رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از اقدامات مجموعه مدیریت شهری اظهار کرد: آقای سقائیان‌نژاد از جمله مدیران لایق در کشور هستند، زیرا زمانی که ایشان به عنوان شهردار قم منصوب شدند شهر مشکلات بسیار زیادی داشت، اما ایشان با صبر، تدبیر و برنامه‌ریزی توانستند بسیاری از مشکلات را برطرف کنند.

وی افزود: بنده معتقدم که اگر در کشور همه مردم و مسئولان به استفاده از ظرفیت‌های داخلی توجه داشته باشند، بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.

گفتنی است بلوار آیت‌الله بروجردی ازجمله طرح‌های کلان عمرانی شهر قم به شمار می‌رود که متصل‌کننده شهرک پردیسان به بلوار جمهوری و به‌تبع آن بلوار پیامبر اعظم (س) و مرکز شهر خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها