صبح امروز انجام شد:

دیدارصمیمی معاون روابط عمومی سپاه استان با اعضای خانه مطبوعات

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه سلمان به منظور تعامل هر چه بیشتر در راستای همکاری ها و خدمات بهتر مراسم روز خبرنگار با مدیر خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۰۳۹۶۱۵
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدار یوسف علی بیگی، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در  دیدار صمیمی با اعضای خانه مطبوعات استان سیستان و بلوچستان  با تبریک ولادت امام رضا(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای خبرنگار گفت: شهدای خبرنگار با قدم و قلم خود در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی گام برداشتند.

وی از خانه مطبوعات به عنوان یکی از عوامل مهم پشتیبانی فرهنگی، مالی و پرورش خبرنگاران تخصصی نام برد و افزود: خبرنگاری حرفه وخدمت اجتماعی است، که اصحاب رسانه بعنوان پرچم داران عرصه آگاهی با قلم خود به رسالت خطیرشان در جامعه مشغول خدمت رسانی هستند.

بیگی بیان کرد: امروزه با هدایت و حمایت خانه مطبوعات از خبرنگاران می‌بایست از این قشر خدوم جامعه قدر دانی و حمایت کرد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: رسانه‌ها با روشنگری و بصیرت افزایی جامعه می‌بایست مردم را نسبت به توطئه‌های دشمنان آگاه‌تر نموده و نسبت به مطالبه گری از مجرای قانون جهت حل مشکلات معیشتی مردم گام بردارند.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: رسانه‌ها به دور از خط کش گذاری قومی، مذهبی و جناحی روح امید و نشاط را در مردم دمیده تا دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم شان مایوس کنند.

همچنین در ادامه این جلسه محمد هادی تهرانی مقدم مدیر خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان با تاکید بر رسالت خبرنگاران در راستای انعکاس ارزش‌های انقلاب اسلامی گفت: خبرنگاران استان افرادی متعهد و ولایتمدار هستند که در جهت حفظ شعائر انقلاب اسلامی گام براشته و خواهند برداشت.

وی بیان کرد: در راستای تکریم از زحمات بی شائبه خبرنگاران قرار است مراسم تجلیل از خبرنگاران با حضور رسانه‌ها و خانواده هایشان در آینده‌ای نزدیک در زاهدان برگزار شود.
ارسال نظرات