مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه کوهبنان

بسیج از آیات الهی است

اگر امورات ما از قرآن وکلام الهی باشد ماندگاری دارد واگر امورات ما از قرآن نباشد ماندگاری و معنویت ندارد.
کد خبر: ۹۰۳۹۶۲۲
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبگزاری بسیج از کرمان، حجه الاسلام مهدی فقیهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کوهبنان در جمع خواهران بسیجی ضمن تبریک باسعادت امام هشتم آقا علی ابن موسی الرضا(ع) گفت:بسیج برگرفته از آیات قرآن است و کلمه طیبه ای که امام راحل (ره) که یک فیلسوف و دانشمند بزرگی هستند ایشان هر صحبتی در هر رابطه ای داشتند از قرآن است. و ایشان بسیج را تأسیس کرده اند و هر برداشت ایشان از قرآن است که این لشکر میلیونی را تشکیل داده اند فقیهی افزود: اگر امورات ما از قرآن وکلام الهی باشد ماندگاری دارد واگر امورات ما از قرآن نباشد ماندگاری و معنویت ندارد. و اگر تکیه امام راحل (ره) در اوایل جنگ هم به بسیج بود و مشکلات رو حل میکردند چون این کلمه طیبه برگرفته از آیات قرآن است و با این حال قران در دوران زیاد تغییرنیافته.بسیج هم که چهل عمر از انقلاب میگذرد تغییری در آن رخ نداده است.
و حضرت آقا (حفظه الله تعالی) تذکر به بحث نفوذ رو دادند. ولی  این بحث بیشتر باید در پایگاه های بسیج مطرح شود چون بسیج بحث مردمی وخلق اللهی است و بازده آموزش مباحث حضرت آقا (حفظه الله تعالی) بیشتراست.
امروز هم مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) بیشترین امید را به خواهران و برادران بسیجی دارد. آن هم بخاطرخلوصی است که دربسیجیان وجود دارد و رهبرانقلاب افتخارش وتکیه اش به بسیجیان است. انشاءالله که لیاقت این تکیه واعتماد ایشان را داشته باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار