سردار نظری:

مدیریت انقلابی و مردمی دلیل موفقیت سپاه است

فرمانده سپاه امام رضا(ع) دلیل موفقیت سپاه  را همین سبک فرماندهی و مدیریت انقلابی و مردمی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۳۹۶۶۱
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار نظری امروز در هشتمین  دوره جشنواره مالک اشتر فرماندهی و حوزه نمایندگی سپاه امام رضا(ع) در سالن غدیر پادگان شهید برونسی ضمن تبریک ولادت باسعادت امام رضا (ع) اظهار داشت: امیدواریم به برکت همجواری با حضرت علی بن موسی الرضا(ع)   عنایات خاص حضرت را در زندگی فردی، اجتماعی و سازمانی خود داشته باشیم.

وی بیان داشت: جشنواره مالک اشتر برابر برنامه، سالانه برگزار می‌شود و در این برنامه از رده های برتر و برجسته در سپاه تقدیر می‌شود.

فرمانده سپاه امام رضا(ع)  عنوان داشت: در این جشنواره  باید از نظر الگوسازی، جهت دهی و حرکت سازمانی به آن پرداخته شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود گفت: ما به چند دلیل برداشتمان این است که مدیریت سازمانی سپاه نسبت به نهادهای دیگر فرق دارد.  اولین تفاوت آن تنوع و تعدد ماموریت است.براساس تکلیف، سپاه موضوعات مختلفی چون نظامی، امنیتی و فرهنگی را باید در دستور کار خود قرار دهد تا در مسیر اجرای تکلیف حرکت کند.

سردار نظری ادامه داد: نکته دیگر تغییر و تحولات است.شرایط حاکم بر عرصه های مذکور  تغییر پذیر است و شما نمی‌توانید آنطوری فکر کنید که دیروز فکر می‌کردید. برای تاثیرگذاری باید مدام در حال تغییر باشیم.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) مردمی مدیریت کردن در سپاه را سومین وجه تمایز این نهاد انقلابی با نهادهای دیگر عنوان کرد و افزود:  در نظام جمهوری اسلامی ایران اساس در مسائل نظامی و دفاعی متکی بر استفاده از ظرفیت مردم است که در کشورهای دیگر چنین چیزی وجود ندارد و تمام مسائل نظامی بر اساس فرمول و خط کشی‌هایی است.

وی بیان داشت:  استکبار به این نتیجه رسیده است که  بصورت مستقیم و صرفا از مسیر اقتصادی نمی توانند نظام را ساقط کنند لذا مخلوطی از حرکت اقتصادی و اجتماعی را به کار بسته است که ایجاد نارضایتی از وضعیت معیشت، آشوب‌های خیابانی و اغتشاش نمونه‌ای از این اقدامات است لذا ما در مقابل نیز  باید از نقش مردمی برای خنثی سازی توطئه استکبار استفاده کنیم.

سردار نظری دلیل موفقیت سپاه  را همین سبک فرماندهی و مدیریت انقلابی و مردمی عنوان کرد و گفت: شما در تاریخ انقلاب اسلامی غیر از این تفکر مگر می توانستید کردستان را از مخمصه نجات دهید؟ مگر می‌توانستید به پیروزی‌های مکرر در هشت سال جنگ تحمیلی دست یابید؟

وی خاطرنشان کرد: ما مدیریتمان رسالت محور و تکلیف محور است و بر اساس آن مواجه با موضوعات مختلف هستیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها