فرمانده لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول ا...(ص):

شما سربازان، زینت این کشور هستید

نشست صمیمی فرمانده ی لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول ا...(ص) با سربازان وظیفه در حسینیه شهدای گمنام این لشکر برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۹۶۶۴
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، «سرهنگ پاسدار علی بنایی» فرمانده ی لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول ا...(ص) ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و دهه کرامت گفت: شما سربازان زینت این کشور هستید. از لحظه لحظه های این روزها نهایت بهره را ببرید چرا که گذر عمر در حال سپری شدن است و فقط خاطره هاست که به یادگار می ماند.

«بنایی» با اشاره به سالگرد عملیات سراسری ایران در برابر رژیم بعث عراق که در اولین روزهای جنگ تحمیلی(سال 67) در جاده اهواز - خرمشهر اتفاق افتاد افزود: اگر رزمندگان اسلام در این روزها مقابل لشکر عراق ایستادگی نمی کردند بعید نبود خوزستان سقوط کند و دشمن بعثی به راحتی می توانست فراتر از خوزستان و اهواز نیز پا بگذارد و طبق گفته صدام مبنی بر تصرف سه روزه تهران، چه بسا این اتفاق می افتاد ولیکن بسیجیان و سربازان جان برکف ما با قدرت و صلابت شان سیلی محکمی به صورت صدام و رژیم بعث عراق زدند.

فرمانده لشکر27 حضرت محمد رسول ا...(ص) تصریح کرد: امروز ما یاد و خاطره ی شهیدانی را گرامی می داریم که در حین عملیات و در گرمای طاقت فرسای مناطق عملیاتی در فصل تابستان، با جان و دل از کیان وطن دفاع کردند و سرانجام با لبان تشنه به شهادت رسیدند لذا بیان خاطرات این مردان خداست که به ما قوت قلب می دهد و در عین حال ما را به این فکر فرو می برد که بدانیم و بیندیشیم که چه کسانی بر زمین افتادند تا ما بمانیم و بر زمین نیفتیم و بدانیم که آسایش امروز را مدیون رشادت ها و جانفشانی های آن عزیزان والامقام هستیم.

سرهنگ علی بنایی در خاتمه اذعان داشت: سربازان عزیز؛ بدانید که این ایام چه خوب و چه بد، سپری خواهد شد. بدانید که گذر عمر به سرعت در حال سپری شدن است و دیگر برنخواهد گشت، پس از این لحظات به نحو احسن استفاده کنید و لذت ایام جوانی خود را ببرید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار