مسئول سیاسی سپاه ناحیه خلیل آباد گفت: کارگاه توانمندسازی رده‌ای در محل نمازخانه ناحیه و به صورت دو کلاس متوالی با حضور نخبگان سیاسی شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۹۶۷۳
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
قاسمیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ گفت: کارگاه توانمندسازی روش تحلیل سیاسی با حضور پایوران فرماندهان محترم حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج، رابطین نمایندگی در حوزه‌های مقاومت، هادیان سیاسی، مربیان حلقات صالحین، مربیان فرهنگی و راویان یادواره‌های شهدا و راهیان نور در محل نمازخانه سپاه ناحیه خلیل آباد و در به صورت دو کلاسه ۱.۵ ساعته برگزار شد.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه خلیل آباد اظهار کرد: بصیرت بخشی در حوزه سیاسی سپاه و بسیج با محوریت بیانات مقام معظم رهبری از بهترین اولویت‌ها است، زیرا بصیرت در شرایط سخت بخصوص فتنه‌های گوناگون خارجی و داخلی باعث افشای ماهیت پلید فتنه گران و عبور با سلامت جامعه از این فتنه‌ها می‌شود.

قاسمیان افزود: در این کارگاه استاد شاخص استانی در حوزه‌های مختلف سیاسی و روش تدریس و فن بیان، حضور داشتند و موضوعات اقناع سازی و آخرین تحلیل‌های شرایط داخلی، منطقه و جهانی بصورت کارگاهی مورد بررسی قرار گرفت تا از طریق هادیان سیاسی به جامعه هدف سپاه و بسیج منتقل شود.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه خلیل آباد با اشاره به روند برگزاری کلاس‌ها گفت: این کلاس‌ها به صورت دو کلاس ۱.۵ ساعته و متوالی برگزار گردید و جلسه اول به تشریح و تحلیل اصول سخنوری سیاسی به طور کامل پرداخته و پنجاه مورد از اصول سخنوری موثر در جذب مخاطب ارائه شد وجلسه دوم به تبیین اصول سیزده گانه دکترین رفتار سیاسی سپاه و بسیج اختصاص یافت.

روش تحلیل سیاسی با مثال‌های عینی اعم از: واقعه کربلا، ماجرای زیبر، ماجرای قائم مقامی امام خمینی (ره)، مدیریت و رهبری امام خامنه‌ای (حفظه الله)، فتنه ۸۸، اتفاقات برجام و مجلس، یکشنبه سیاه در مجلس و… بررسی و تدریس شد.

وی بیان کرد: لزو م توجه به تحلیل‌های سیاسی رهبر معظم انقلاب اسلامی، و تبیین و عمل به این تحلیل‌ها تا آخرین سطح سپاه و بسیج باید نهادینه شود و هادیان سیاسی در همه سطوح طلاییه داران عرصه جهاد تبیین، روشنگری و بصیرت بخشی هستند لذاباید سناریوی دشمن را شناخت دشمن را رصد کرد وبا استفاده از جهاد تبییین به عملیات روانی علیه دشمنان ملت و انقلاب پرداخت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها