مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: خرید کالای داخلی و نخریدن کالا خارجی یک موشک اتحاد خواهد بود و باعث پیروزی در جنگ اقتصادی حال حاضر می‌شود.
کد خبر: ۹۰۳۹۶۷۴
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حبیب الله آسوده در همایش مقاوم سازی مسکن خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد که در کانون سلمان خلیل آباد برگزار شد، اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس زمانی که دشمن به مرز‌های کشور ما حمله کرد، جوانان ایران با جان خود و مردم دیگر با کمک‌ها و دعا‌های خود، نه تنها عراق بلکه کل استکبار را به زانو در آوردند.

وی با بیان اینکه حتی یک وجب از خاک ایران در دست دشمن قرار نگرفت، خاطرنشان کرد: اتحاد، انسجام، غیرت دینی، غیرت ایرانی با منشأ ایمان و باور و توکل به خدا و، ولی فقیه نعمت‌هایی است که در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان رضوی همچنین در ادامه تصریح کرد: امام خمینی (ره) ۲۲ روز بعد از پیروزی انقلاب که کشور درگیر آشوب‌های داخلی بود دستور به تأسیس کمیته امداد دادند که نشان می‌دهد اسلام، امام و، ولی فقیه در بدترین شرایط امنیتی جامعه، محرومین و نیازمندان را فراموش نمی‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه نظام اسلامی یک موی کوخ نشینان را بر کاخ نشینان ترجیح می‌دهد و به همین منظور کمیته امداد، حساب صد امام و دیگر نهاد‌های فرهنگی و انقلابی تأسیس شدند، اذعان کرد: تمام ارکان نظام و دولت در تلاش هستند تا وضعیت مردم را با وجود تمام مشکلات اقتصادی، بهبود بخشند و مردم هم همیشه پای کار بودند که جای تقدیر و تشکر دارد.

آسوده با اشاره به اینکه هر جا متحد شدیم و پشت به پشت یکدیگر، ایستادیم توانستیم مشکلات خود را حل کنیم و در مقابل زورگویان و دشمنان پیروز شویم، عنوان کرد: امروزه در جنگ اقتصادی هستیم و باید موشک اقتصادی، اتحاد و دین را بر آمریکا بزنیم تا ترامپ ساکت بماند.

وی با بیان اینکه همه باید در کنار هم کار، تلاش، قناعت کنیم تا چهره اقتصادی کشور را خوب جلوه بدهیم، تشریح کرد: نشاط باید به کشور تزریق شود و این نشاط به واسطه خود ما ایجاد می‌شود.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه صله رحم و انفاق باعث برکت و ثروت در جامعه می‌شود، بیان کرد: اگر همه ما دست به دست هم بدهیم و به یکدیگر کمک کنیم مطمئناً فقر در جامعه نداریم.

وی با بیان اینکه بنده اعتقاد ندارم به افرادی که تحت پوشش کمیته امداد هستند مددجو بگوئیم بلکه مددجو ما هستیم، تأکید کرد: این‌ها افرادی هستند که یک حادثه اقتصادی بر آن‌ها حادث شده و ممکن است فردا نیز این حادثه اقتصادی برای ما اتفاق بیفتد.

آسوده همچنین در ادامه افزود: به اینکه ایجاد درآمد و خرید کالای داخلی و نخریدن کالا خارجی یک موشک اتحاد خواهد بود و باعث پیروزی در جنگ اقتصادی حال حاضر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه چرا باید زلزله باعث خرابی و آوارگی و غمگین شدن افراد جامعه شود و به دنبال پول برای ساخت مسکن هموطنان باشیم، ابراز کرد: در زلزله‌های خراسان رضوی که در سال گذشته در اطراف مشهد رخ داده بود هیچ کدام از خانه‌هایی که توسط کمیته امداد به کمک خیرین و دولت و نظام ساخته شد آسیب ندیده بودند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با تأکید بر اینکه در مقابل مقام سازی منازل به خاطر خانواده و هموطنان خود مقاومت نکنیم، اظهار کرد: ۹۴ سهمیه ساخت مسکن با کمک مردم و اعتبارات که دولت و مجلس برای محرومین در نظر گرفته اند به شهرستان خلیل آباد تعلق گرفته است.

وی همچنین در ادامه اظهار کرد: به دنبال این هستیم که هزینه تمام شده ساختمان برای خانواده‌ها کاهش پیدا کنند و اگر این ۹۴ واحد ساخته شود قول می‌دهیم سال دیگر نیز افرادی نیازمندی که تحت پوشش کمیته امداد نیستند و مشکل مسکن دارند را همراهی کنیم.

آسوده با بیان اینکه با مقاوم سازی منازل مسکونی دیگر نباید شاهد خرابی‌ها توسط بلایای طبیعی در این شهرستان باشیم، خاطرنشان کرد: خیرین، بخشداران، دهیاران و مسئولان اجرایی که می‌توانند به توسعه روستا کمک کنند باید کمک کنند تا چهره شهر و روستا را چهره مبتنی بر علاقه، دلسوزی و جان دوستی عزیزان باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها