خبرهای داغ:

ملحمدره قطب گردشگری و توریستی در اسدآباد

روستای ملحمدره واقع در شمال شرقی شهرستان اسدآباد به عنوان قطب گردشگری و توریستی در اسدآباد و در غرب استان همدان شناخته می‌شود.
کد خبر: ۹۰۳۹۶۹۱
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲

ملحمدره قطب گردشگری و توریستی در اسدآبادبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، روستای ملحمدره در شمال شرقی شهرستان اسدآباد یکی از تفرجگاه‌های استان همدان که سال‌ها است به عنوان قطب گردشگری و توریستی در اسدآباد و در غرب استان همدان، شرق استان کرمانشاه و جنوب استان کردستان شناخته شده است .

این روستا به لحاظ آب و هوا و تفرجگاه‌های بکر و روح انگیز در منطقه غرب کشور کم نظیراست. دارای آداب و فرهنگ ناب ایرانی اسلامی از دوران قدیم بوده که هنوز در میان مردم روستا دارای ارزش و اعتبار است.

این روستا از نظر جغرافیایی در منطقه بسیار عالی قرار دارد. دارای مردمانی پاک، با اخلاق، متدین و مقید به اصول شرعی و انسانی است.

خدمتگزاران زیادی از این روستای نسبتا کوچک وارد جامعه ایران شده و دارای انسان‌های نخبه و فرهیخته زیادی است. وقتی پای حرف‌های مردان پاک و مسن این روستا بنشینید از تعریفی که از آداب و فرهنگ روستای خود دارند حظ وافری می‌برید.

تمام آداب و رسوم و موقعیت‌های جعرافیایی و تفرجگاه‌های این روستا در کتابی تحت عنوان «بهشتی به وسعت ملحمدره» به قلم «صمد مرادی مهر» نویسنده و شاعر تربیت یافته این روستا چاپ و روانه بازار شده است.

چیزی که بیش از هر چیز باعث افتخار مردم این روستاست شهدای والا مقامی است که برای دفاع از اسلام و ایران جان خود را تقدیم کردند از جمله آموزگار شهید «ایرج طائفی همراه»، پاسدار شهید «کیومرث غلامی» و سرباز شهید «هوشنگ شعبانی».

انتهای پیام/

ارسال نظرات