خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا گفت: اظهارات ترامپ دیوانه تازگی ندارد مسئولین نباید تحت تاثیر این عملیات روانی قرار گیرند.
کد خبر: ۹۰۳۹۷۰۶
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار شادمانی در مراسم گرامیداشت عملیات غرور آفرین مرصاد در یادمان شهدای مرصاد  اظهار داشت:معنویت و اعتقادات را عامل پیروزی مردم ایران در جنگ تحمیلی بود و امروز دشمن بسیج شده تا این سرمایه عظیم الهی که در پرتو انقلاب نصیب ما شده را از ملت ایران بگیرد.

 

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) در ادامه با تاکید براینکه امروز کشور ما در شرایط حساسی به سر می برد، افزود: دشمن همت مضاعف و اراده ای دوچندان به کار برده تا برای این ملت مشکل آفرینی کند.

شادمانی افزود: باید شب و روز به مسئولین گوشزد شود مبادا تحت تاثیر رجزخوانی یک دیوانه دیگر از دیوانگانی که بر آمریکا حکومت می کنند، قرار گیرند.

 

وی در ادامه به تشریح نحوه شکل گیری گروهک منافقین و فعالیت های آنان از سال 1344 تا زمان انقلاب پرداخت و اظهارکرد: برگزیدگان این سازمان از شاخه مذهبی نهضت آزادی و جبهه ملی بودند که اسلام و مارکسسیت را با هم آمیختند و چیزی ساختند که آن را شعار مبارزاتی خود قرار دادند.

وی عملیات مرصاد را آخرین حربه گروهک نفاق علیه جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد وگفت: این عملیات معجزه الهی بود که نصیب ایران شد تا بدترین دشمنان ما اینگونه گرفتار شوند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) گفت:  امروز کشور ما در شرایط حساسی به سر می بردو دشمن همت مضاعف و اراده ای دوچندان به کار برده تا برای این ملت مشکل آفرینی کند.

 

وی به تهدیدات رئیس جمهور آمریکا علیه ایران اشاره کرد و گفت: آنچه که ترامپ دیوانه مطرح می کند را 40 سال است که می شنویم. این حرف ها یک عملیات روانی است که مسئولین نباید تحت تاثیر این عملیات روانی قرار گیرند.

 

وی به شکل گیری جبهه مقاومت انقلاب اسلامی در کشورهای سوریه، عراق، لبنان، فلسطین و یمن اشاره کرد و گفت: میلیاردها دلار در عربستان هزینه سپر دفاعی شد، اما موشک های یمن این سپر را برکنار زد.


شادمانی گفت: ملت ایران 40 سال است باعزت و افتخار در کنار انقلاب ایستاده و به کوری چشم دشمنان این انقلاب را به انقلاب مهدی(عج) متصل خواهیم کرد.

 

 

 

ارسال نظرات