خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: الگوی محله اسلامی کار بسیار خوبی است که باید با قوت پیش رود و باعث پیشرفت و اعتلای محلات شهری می‌شود، چون پشتوانه و مشارکت مردمی را دارد.
کد خبر: ۹۰۳۹۷۵۲
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سردار حسن حسن زاده در جلسه محله اسلامی مسکن مهر سمنان با اشاره به فشار‌ها و جنگ اقتصادی دشمنان علیه نظام وملیت ایران اسلامی گفت:یکی از دلایل اینکه هر چه فشار اقتصادی به ما می‌آورند، ولی تاثیر گذار نیست و این کشور و نظام روز به روز قوی‌تر می‌شود این است که سنت قرض الحسنه و موسسات خیریه و خیرین زیادی در کشور ما وجود دارند که برای رضای خدا و بهبود شرایط محرومین همیشه در صحنه حاضرند و دشمنان آنان را در محاسباتشان نمی‌آورند.
سردار حسن زاده در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که می‌فرمایند فشار‌های اقتصادی که دشمنان به کشور ما می‌آورند فقط کافی است ذره‌ای از آن را به یک کشور دیگری وارد کنند و آن کشور ساقط می‌شود.
فرمانده سپاه استان سمنان در ادامه با اشاره به کار‌های خوبی که در محله‌های اسلامی‌ای که در شهر‌ها شکل گرفته است اشاره کرد و گفت:این الگوی محله اسلامی کار بسیار خوبی است که باید با قوت پیش رود و باعث پیشرفت و اعتلای محلات شهری می‌شود، چون پشتوانه و مشارکت مردمی را دارد.
حسن زاده افزود: برای اینکه از مسیر خود منحرف نشویم و طرح محله اسلامی با قوت پیش برود باید به چند نکته توجه داشته باشیم و رعایت کنیم که نیت و خلوص نیت در امور د. صدر آن‌ها قرار دارد و پس از آن باید به مردمی بودن این کار دقت شود و آن را حفظ کنیم؛ و در طول راه باید از همه ظرفیت‌های موجود و پتانسیل‌ها استفاده کنیم و پیگیری مجدانه امور را در دستور کار قرار دهیم.
قابل ذکر است چند سالی است طرح محله اسلامی در شهر‌های استان با هدف پیگیری و حل مشکلات موجود در محلات با مشارکت و مدیریت خود مردم محله در حال اجرا می‌باشد.
در ابتدای این جلسه مدیران محلات اسلامی مسکن مهر شهرستان سمنان به بیان مشکلات موجود و کار‌های مثبتی که در طول این مدت در محلات انجام شده است و بیان نقطه نظرات خود پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها