خبرهای داغ:
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در پاسخ به اظهارات سخیفانه ترامپ گفت: یادتان رفته در درون تانک‌ها برای سربازانتان پوشک بزرگسالان مهیا می‌کردید؟ حال امروز به خود اجازه می دهید کشور بزرگ ایران را تهدید می‌کنید؟ با چه پیشینه‌ای تهدید می‌کنید؟
کد خبر: ۹۰۳۹۷۷۳
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶

با چه پیشینه‌ای ایران را تهدید می‌کنید؟/ در تمام توطئه‌ها پیروزی از آن ملت ایران بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار قاسم سلیمانی امروز در مراسم اولین یادواره شهدای عملیات رمضان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و سردار سرلشکر شهید «همدانی» با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور علیه آمریکا اظهار داشت: این بیانات شجاعانه و قابل افتخار بر همه جامعه‌ها اثر گذاشت.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور کلمات ذی قیمت که برخاسته از وجود ملت ایران بود را بر زیان جاری کرد، گفت: هرکسی که بخواهد این سخنان ارزشمند رئیس جمهور را تضعیف کند به جامعه خیانت کرده است.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه این بیانات رئیس جمهور در مقابل ادبیات روانی دشمن، به جامعه انسجام، شجاعت و وحدت می‌دهد، تصریح کرد: من می‌دانم در کشور کسانی هستند که به نوعی تحرک می‌کند تا این بیانات را ضعیف کنند و علیه آن گفتاری داشته باشد که این روش غلط است.

وی با اشاره به پاسخ ترامپ در مقابل سخنان رئیس جمهور کشور عنوان کرد: رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به سخنان ارزشمند و مهم  رئیس جمهور مطالب سخیفی را در توئیت خود بیان کرد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه در شأن رئیس جمهور کشور بزرگ کشور اسلام نیست که جواب سخنان بی‌ارزش ترامپ را بدهد، افزود: من به عنوان سرباز ملت جواب ترامپ را می‌دهم، آقای ترامپ تو به چه جرأتی ما را تهدید می‌کنی؟ 

وی با بیان اینکه ترامپ در مدت بیش از یک سال رئیس جمهوری همچنان با ادبیات کاباره‌ای و قمارخانه‌ای با  جهان صحبت می‌کند، تصریح کرد: سخنان ترامپ با کشورهای اروپایی، چین، روسیه، کره و... همچون صحبت قمارخانه‌ای است که این همان شأن یک ملت را شکستن است.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در پاسخ به سخنان بی اساس ترامپ علیه جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اینکه کاری می‌کنم که سابقه نداشته باشد، گفت: تو ما را تهدید می‌کنی به اینکه اقدامی انجام می‌دهی که در دنیا سابقه ندارد این همان ادبیات کاباره‌ای است.

وی خطاب به ترامپ گفت: تو که سابقه قبل را نداری و به دلیل اینکه فکرت مشغول چیزهای دیگری است فکرت به سوال پرسیدن هم نمی‌رود، حداقل از سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا بپرس که قبل از تو هم هیچ کسی نتوانسته علیه ایران کاری انجام دهد، اول بپرس تا حرف‌های نادانسته بر زبان جاری نکنی!

سردار سلیمانی خطاب به ترامپ با بیان اینکه در طول 20 سال اخیر هر اقدامی که توانستید علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دادید، افزود: در تمام این توطئه‌ها پیروزی از آن ملت ایران بود.

وی با اشاره به جنایت‌های آمریکا در جهان با مخاطب قرار دادن ترامپ بیان کرد: شما در افغانستان جنایت‌هایی را انجام دادید و علاوه بر آن با ده‌ها دستگاه تانکر و نفربر و صدها فروند هلیکوپترهای پیشرفته به طالبان به عنوان یک سازمان کم‌بنیه و با امکانات کم حمله و نتوانستید کاری از پیش ببرید و امروز برای گفتگو با طالبان التماس می‌کنید.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در ادامه سخنان خود در پاسخ به اظهارات سخیفانه ترامپ عنوان کرد: یادتان رفته در درون تانک‌ها برای سربازانتان پوشک بزرگسالان مهیا می‌کردید؟ حال امروز به خود اجازه می دهید کشور بزرگ ایران را تهدید می‌کنید؟ با چه پیشینه‌ای تهدید می‌کنید؟

وی با اشاره به جنایت‌های آمریکا در جهان با بیان اینکه 60 درصد کشته‌ها مردم عادی بودند، افزود: 17 سال با 110 هزار نیرو، دنیا را بسیج کردید اما چه غلطی کردید؟ مگر  در کشور افغانستان به عنوان یک کشطور فقیر بود چه غلطی کردید که امروز برای ما خط و نشان می‌کشید؟

سردار سلیمانی در پاسخ به ترامپ با بیان اینکه شما پاکستان و دولت افغانستان را برای مذاکرات صلح تحت فشار قرار دادید، تاکید کرد: شما با 160 هزار سرباز به افغانستان حمله و سپس مغرورانه به عراق حمله کردید اما چه نتیجه‌ای حاصل شد؟

وی ادامه داد: از فرمانده وقت خودتان بپرسید که چه کسی را به نزد من فرستاد و گفت آیا می‌شود به ما مهلت دهید، از نفوذتان استفاده کنید تا سربازان ما این چند ماه مورد حمله مجاهدان عراق قرار نگیرند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه حادثه زندان ابوغریب علی‌الابد ننگ آمریکاست، خطاب به ترامپ گفت: شما وحشتناک‌ترین جنایاتی که در قرون وسطی انجام می‌شد را در عراق و افغانستان انجام دادید.

وی با اشاره به جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی در لبنان عنوان کرد: رژیم صهیونیستی که همچون یک وزنه آویزان شماست در این جنگ نتوانستید کاری از پیش ببرید و در غزه جنایات مختلفی انجام دادید، اما چه غلطی توانستید بکنید بلکه شروط حزب‌الله و همه شروط حماس، جهاد و گروه‌های دیگر فلسطینی را پذیرفتید.

سردار سلیمانی با بیان اینکه آمریکا در جنگ با یمن با پشتوانه 2هزار میلیاردی به نتیجه نرسید، گفت: در یمن در مقابل پیشرفته‌ترین امکانات جنگی شما پیروز شده و نتواستید کاری از پیش ببرید.

وی در ادامه سخنان خود خطاب به ترامپ اضافه کرد: شما دریای سرخ که یک دریای امن بود را به دریای ناامن تبدیل کردید، ریاض و عربستان که صد سال بود یک خمپاره در آن شلیک نشده بود امروز زیر آتش قرار دادید حال چطور به خود اجازه می‌دهید که برای ما خط و نشان بکشید؟

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران خطاب به ترامپ با بیان اینکه امروز من حریف شما هستم نه نیروهای مسلح ایران یادآور شد: هیچ شبی نیست که ما به فکر نابودی شما نخوابیم و به آن نابودی شما فکر نکنیم؛ بدان در آن جایی که فکر نمی‌کنید ما در نزدیک شما هستیم.

وی با بیان اینکه ملت شهادت و ملت امام حسین (ع) هستیم که حوادث سختی را پشت سر گذاشتیم خطاب به ترامپ تصریح کرد: ما را تهدید به کشتن نکن، ما تشنه شهادت از بین بردن استکبار هستیم، بیا؛ ما منتظریم، ما مرد این میدان هستیم برای شما؛ شما این جنگ را شروع می‌کنید اما ما آن را به پایان می‌رسانیم.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه در گذشته آمریکا ابهتی داشت اما امروز منافقین به عنوان زباله‌های ایران را دور خود جمع کرده است، خاطرنشان کرد: شما به این زباله‌دان تاریخ انقلاب دل بسته‌اید؟ به یک زن ولگرد دل‌بسته‌اید و امیدتان به این‌ها است ؟ پس چگونه به  خود اجازه می‌دهی که ایران را تهدید کنی؟

انتهای پیام/

ارسال نظرات