مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان

۶۸ هزار خانوار لرستانی تحت حمایت کمیته امداد هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: در حال حاضر 68 هزار خانوار لرستانی تحت حمایت مجموعه امداد هستند که به تدریج بایستی با توانمندسازی از چرخه حمایتی خارج شوند.
کد خبر: ۹۰۳۹۷۷۷
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، جاسم محمدی فارسانی امروز در همایش تجلیل از هنرمندان و پیشکسوتان صنایع دستی لرستان  اظهار کرد: در حال حاضر 68 هزار خانوار لرستانی تحت حمایت مجموعه امداد هستند که به تدریج بایستی با توانمندسازی از چرخه حمایتی خارج شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان با بیان اینکه این نهاد به دنبال ایجاد مشاغل پایدار برای جامعه هدف خود است، افزود: کمیته امداد در تلاش است که با ایجاد مشاغل خرد و خانگی برای زنان سرپرست خانوار زمینه خودکفایی آنان را فراهم سازد.

محمدی فارسانی بیان داشت: یکی از بهترین مسیرها برای ایجاد مشاغل پایدار توجه به صنایع دستی و میراثی است که ضمن ایجاد درآمد، در فرهنگ هویت منطقه نیز مؤثر واقع شود.

وی حمایت از کارفرمایان را از جمله روش‌های تشویقی مجموعه امداد برای ایجاد مشاغل خانگی عنوان و تصریح کرد: کارفرمایانی که پنج نفر از مددجویان امداد را در حوزه صنایع دستی مشغول به کار سازند 20 میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت را از کمیته امداد دریافت خواهند کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان یادآور شد: همچنین مددجویان دارای مدرک تحصیلی مرتبط با حوزه صنایع دستی می‌توانند از تسهیلات امداد برای ایجاد مشاغل پایدار بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار