نماینده سابق مجلس در گفتگو با «بسیج»:

توان بالقوه اشتغالزایی در هر استان بررسی شود

ظرفیت های اشتغالزایی در هر استان متفاوت است و نمی توان ظرفیت های اشتغالزایی را در سطح فعالیت های اقتصادی در عرصه کشور شناسایی نمود و آن را به تمامی استان ها تعمیم داد.
کد خبر: ۹۰۳۹۷۹۴
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵

 محمد اسماعیل سعیدی نماینده سابق مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: بررسی توان بالقوه اشتغالزایی بخش های مختلف استان ها نشان می دهد که ظرفیت های بلاستفاده زیادی به منظور جذب نیروهای کار در مناطق مختلف استانی وجود دارد. این تفاوت در بخش های ساختمان، خدمات، حمل و نقل، انبارداری و صنعت نمود بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه باید زمینه های لازم برا کاهش بیکاری فراهم شود افزود: یکی از راهکارهای مناسب برای کاهش میزان بیکاری، شناسایی بخش هایی است که بالاترین توان اشتغالزایی را در استان های مختلف داشته باشند که از این طریق می توان با سرمایه گذاری و توسعه در این بخش ها ، زمینه را برای کاهش بیکاری فراهم کرد.

سعیدی در خاتمه افزود: ظرفیت های اشتغالزایی در هر استان متفاوت است و نمی توان ظرفیت های اشتغالزایی را در سطح فعالیت های اقتصادی در عرصه کشور شناسایی نمود و آن را به تمامی استان ها تعمیم داد و بر اساس آن برنامه ریزی کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار