فرماندار ویژه شهرستان ری در دیدار با خانواده شهیدان کاویانی:
خبرگزاری بسیج: نماینده مردم تهران ری، تجریش و پردیس در مجلس شورای اسلامی، عضو شورای شهر تهران ری، شمیران، معاون استاندار تهران و جمعی از مسئولان با خانواده شهیدان ناصر و محمد کاویانی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۳۹۸۲۳
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ صبح امروز، مهندس فرید موسوی، نماینده مردم تهران ری، تجریش و پردیس در مجلس شورای اسلامی، خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران ری، شمیران و دکتر جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری و معاون استاندار تهران، رئیس شبکه بهداشت درمان و آموزش پزشکی شهرستان، بخشدار مرکزی ری و جمعی از مسئولان و دهیاران با حضور در جمع خانواده شهیدان ناصر و محمد کاویانی از رشادت های آن شهیدان تجلیل و از خانواده معظم شهدا تقدیر کردند.

در این دیدار خانواده شهیدان کاویانی با اشاره به وصیت پدر شهیدان از فرماندار، نماینده مردم تهران ری، تجریش و پردیس در مجلس شورای اسلامی و عضو شورای شهر تهران ری، شمیران خواستند که نسبت به پوشیدن مسیل رودخانه کنار گذر شهرک نظامی اقدام کنند چرا که این مسیل موجب انتشار بوی مشمئز کننده و نیز خطرات زیادی برای کودکان است. فرماندار شهرستان ری نیز از وجود اعتبار لازم برای اجرای این پروژه خبر داد و گفت: بزودی این پروژه را اجرا خواهیم کرد.

 

ارسال نظرات