خبرهای داغ:
رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: اعتقاد دارم که هر پروژه‌ای که اجرا می‌شود قطعاً همراه آن مسائل فرهنگی نیز وجود دارد و مجموعه مدیریت شهری نیز این نگاه را دارد که همراه همه پروژه‌ها، پیوست فرهنگی وجود داشته باشد.
کد خبر: ۹۰۳۹۸۴۱
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۲
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، عبدالله جلالی چهارشنبه شب در آیین افتتاح ۲۵ پروژه منطقه ۸ قم که در مسجد فاطمه‌الزهرا (س) برگزار شد ضمن تبریک ایام دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع)‌ اظهار کرد: پردیسان یک شهر نوپا و جوان است و طبیعتاً منطقه‌ای که جوان باشد نیاز‌ها و شرایط ویژه‌ای دارد که باید براساس آن نیاز‌ها و شرایط برای آن منطقه برنامه‌ریزی صورت گیرد.

وی افزود: اعتقاد دارم که هر پروژه‌ای که اجرا می‌شود قطعاً همراه آن مسائل فرهنگی نیز وجود دارد و مجموعه مدیریت شهری نیز این نگاه را دارد که همراه همه پروژه‌ها، پیوست فرهنگی وجود داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: پروژه بلوار آیت‌الله بروجردی که امروز افتتاح شد یک خدمت بزرگ به مردم قم به‌ویژه مردم پردیسان بود؛ بلوار آیت‌الله بروجردی یک راه و شریان اصلی برای پردیسان  و کمک‌کننده بلوار غدیر است.

وی با بیان اینکه بلوار غدیر در سال‌های اخیر مشکلات ترافیکی بسیار زیادی برای اهالی پردیسان به وجود آورده بود ادامه داد: ادامه بلوار زائر نیز به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید و به کمک بلوار غدیر و بلوار آیت‌الله بروجردی می‌آید.

جلالی گفت: یکی از مشکلات پردیسان این است که به لحاظ خدماتی با کمبود مواجه است لذا مجموعه مدیریت شهری تلاش می‌کند تا امکانات مورد نیاز در پردیسان ایجاد شود تا پردیسان بتواند نیازهای خودش را برطرف کند.

وی عنوان کرد: فکر می‌کنم بهره‌برداری این پروژه‌ها موجب می‌شود که مجموعه مدیریت شهری به هدف اصلی خود که جلب رضایت شهروندان است دست پیدا کند و همچنین تلاش می‌کنیم با وجود مشکلات اقتصادی که وجود دارد توسعه و پیشرفت قم متوقف نشود و ادامه پیدا کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها