بوشهر - نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت‌های ورزشی شهرستان تنگستان توسعه یابد.
کد خبر: ۹۰۳۹۸۵۴
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سید کمال‌الدین شهریاری عصر پنجشنبه در نشست با مسئولان شهر آباد تنگستان اظهار داشت: تلاش داریم تا با همراهی دستگاه‌های اجرایی در راستای رفع مشکلات در حوزه انتخابیه اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی اضافه کرد: توجه به نیازها و مطالبات جوانان را به عنوان یک برنامه مهم در دستور کار داریم و در این راستا تلاش داریم تا زیرساخت‌های مورد نیاز برای تفریح، ورزش و نشاط جوانان در نقاط مختلف فراهم شود.

نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی از موضوعاتی که به صورت جدی به دنبال آن هستیم، توسعه و بهبود زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان‌های دشتی و تنگستان است.

وی با تقدیر از اقدامات صورت گرفته برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی در استان بوشهر و اجرای طرح‌های مختلف در سطح شهرها و روستاهای استان، ادامه داد: توسعه زیرساخت‌ها و بهبود وضعیت فضاهای ورزشی تنگستان از مطالبات جدی مردم است.

شهریاری با تاکید بر لزوم تسریع در تحویل زمین ورزشگاه چمن مصنوعی شهر آباد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری همه مسئولان ذیربط شاهد تسریع در تحویل زمین، زیرسازی و آغاز پروژه احداث فاز اول استادیوم چمن مصنوعی شهر  آباد باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: در دولت یازدهم و دوازدهم نگاه ویژه‌ای به جوانان صورت گرفته است و طرح‌های مختلف و متنوعی در سطح استان اجرا شده است.

احمد بهروزیان‌فرد یکی از مهمترین اقدامات صورت گرفته در استان بوشهر را افزایش سرانه ورزشی دانست و بیان کرد: طرح‌های ورزشی مختلفی در سطح استان اجرا شده و چند پروژه مهم را نیز در دست اجرا داریم.

وی تصریح کرد: به منظور بهبود وضعیت زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان تنگستان اقدامات خوبی صورت گرفته و امیدواریم با تکمیل طرح‌ها شاهد رضایت‌مندی جوانان این شهرستان باشیم.

ارسال نظرات