وزیر بهداشت گفت: وضع بهداشت و درمان در استان چهارمحال و بختیاری نسبت به شاخص های کشوری مناسب است.
کد خبر: ۹۰۳۹۸۶۹
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سید حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،در دیدار با نماینده ولی فقیه استان چهارمحال و بختیاری؛ با اشاره به اینکه در دولت های یازدهم و دوازدهم کارهای خوبی در حوزه بهداشت و درمان صورت گرفته است، گفت: این فعالیت ها با کمک خیرین انجام گرفته است که رضایت مندی نسبی مردم را به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه با توجه به مشکلاتی که در حوزه درمان و بهداشت در کشور وجود داشت، اکنون خدمات این مجموعه در کشور قابل توجه است، افزود: دولت، مجلس و مقام معظم رهبری نسبت به این حوزه عنایت ویژه داشته اند.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه وضع بهداشت و درمان در استان چهارمحال و بختیاری نسبت به شاخص های کشوری مناسب است، اظهار کرد: شاخص های بهداشتی استان هم نسبت به کل کشور و توجه به بهداشت عمومی و محیط خیلی خوب است.

 وی با اشاره به اینکه از نظر درمانی هم استان وضع مناسبی دارد، تصریح کرد: با توجه به تعداد جمعیت تعداد تخت های بیمارستانی وضع مناسبی در استان دارند.

وزیر بهداشت با بیان اینکه تعداد 1500 تخت بیمارستانی برای 10 سال آینده در استان نیاز است، عنوان کرد: امید است با کمک مسئولان استانی این هدف نیز به زودی محقق شود.

قاضی زاده هاشمی با تشکر از خیرین استان، تلاش آنان در ساخت مجموعه های بهداشتی و درمانی استان را در کشور بی نظیر خواند و گفت: این همت خیرین نشان می دهد که بر خلاف کلان شهرها، نیت و قلب رئوف خیرین استان تاثیرگذار بوده است.

ارسال نظرات