ماینده مردم شهرستانهای کهگیلویهجشن ازدواج و اهداء جهیزیه به ۱۰۰ زوج جوان در دهدشت ،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به اهمیت ازدواج جوانان اشاره کرد و گفت: مهمترین دغدغه در این راه برای جوانان درزمینه تامین جهیزیه و مخارج اولیه ازدواج است که باید خیران و مسئولان متولی این مشکل را برای جوانان رفع کنند.
کد خبر: ۹۰۳۹۹۰۴
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰
عدل هاشمی پور افزود: در این مراسم اقلام مورد نیاز به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال به زوج‌های جوان اهدا شد که به زوج‌های زیر پوشش کمیته امداد نیز ۳۰ میلیون ریال به عروس و ۱۵ میلیون ریال به داماد به صورت نقدی اهدا شد.
وی ادامه داد:جهیزیه زوج‌های جوان با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران و دیگر خیران تامین شده است و تلاش می‌کنیم این برنامه در فصل‌های مختلف سال ادامه داشته باشد.
هاشمی پور افزود:از ابتدای سال جاری تا کنون با پیگیری‌های انجام شده، ۲۵۰ جهیزیه همراه با هدایای نقدی به زوج‌های جوان این شهرستان اهدا شده است.
نیکبخت، فرماندار کهگیلویه هم در این مراسم ازدواج آسان برای جوانان را مهم خواند و گفت: برنامه خوبی در شهرستان برگزار شده و تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت خیران و دعوت از آن‌ها در شهرستان، به تامین جهیزیه جوانان کمک کنیم.
ارسال نظرات