خطيب جمعه ياسوج گفت: مسئولان باید با فساد مالی مبارزه کنند و فرصت جولان به معاندان و بدخوان نظام ندهند .
کد خبر: ۹۰۳۹۹۱۹
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳
امام جمعه موقت یاسوج در خطبه‌های امروزبرگزاری نماز جمعه از دستاورد‌های انقلاب اسلامی نماز جمعه این شهر بااشاره به سالروز برگزاری اولین نماز جمعه تهران در ۵ مرداد ۱۳۵۸ به امامت آیت الله طالقانی گفت: امام راحل باتوجه به اندیشه‌های بلند و تاسی از فرامین قرآن کریم به برگزاری اولین نمار جمعه در نظام مقدس جمهوری اسلامی اقدام کرد.
حجت الاسلام حسینی صدر افزود:نماز جمعه در فقه سیاسی جایگاه والایی دارد و امروز نه تنها در سراسر ایران بلکه در کشور‌های اسلامی نیز این فریضه مهم دارای ارزش وبرکات زیادی است.
وی همچنین به شهادت شیخ فضل الله نوری اشاره کرد و گفت: ایشان شخصیتی بزرگ و ضد استبدادی داشت.

حسینی صدر با اشاره تروریست خطاب کردن ایران توسط وزیر امور خارجه آمریکا افزود: این درحالی است که دولتمردان امریکا به حقوق مردم فلسطین تجاوزه کرده و به کشتار زنان و کودکان بی گناه و توهین به مسئولان و مردم ایران اقدام می‌کنند.

حجت الاسلام حسینی صدر گفت: مسئولان باید با فساد مالی مبارزه کنند و فرصت جولان به معاندان و بدخوان نظام ندهند.

وی به منابع اقتصادی امریکا در زمینه فروش سلاح اشاره کرد و افزود: امریکا و حامیانش به دنبال راه اندازی جنگ در کشور‌های مختلف و غیر همسو با خود هستند تا بتوانند برای تسلیحات خود بازاریابی کنند.

امام جمعه موقت یاسوج بااشاره به اینکه امریکایی‌ها نمی‌خواهند کشوری به اسم فلسطین وجود داشته باشد گفت:در قانونی که توسط رژیم صهونیستی و با حمایت امریکا به تصویب رسیده اسرائیل را وطن یهودیان معرفی و از سایر یهودیان برای عزیمت و سکونت در این کشور تاکید کردند.

حسینی صدر به برخی مشکلات ناشی از کمی بارش در کشور و به تبع آن در استان اشاره کرد و گفت: مردم باید در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند چرا که شایسته نیست عده‌ای آب شرب کافی ندارند در حالی که برخی از آب شرب برای آبیاری مزارع و باغ‌های خود استفاده کنند.
ارسال نظرات