بیاد شهدای سپاه مریوان

ما مدیون خون شهداء هستیم.

حجت الاسلام فقیهی تاکید کرد: در برابر خون شهدا وظیفه ما سنگین هست باید اعمال و رفتار ما طبق خواسته و وصیت نامه شهدا باشد.
کد خبر: ۹۰۳۹۹۵۷
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،
مراسم یادواره شهدای دوران دفاع مقدس خصوصا یازده شهید مرزبان   با حضور جمعی از بسیجیان و پاسداران،خانوادهای معزز شهیدان و ایثارگران در جوار گلزار شهیدان هشت سال دفاع مقدس کوهبنان  به همت هیات مذهبی بنی الزهرا تکیه شهید روح الامینی کوهبنان برگزار شد .
لازم به ذکر است این مراسم با سخنرانی و قرائت دعای کمیل همراه بود .
در این مراسم حجت الاسلام مهدی فقیهی مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران کوهبنان با استناد به آیات و روایات شهیدان را شاهدان زنده تاریخ عنوان کرد که زنده اند و در جوار رحمت الهی از بهترین نعمات برخوردارند لذا به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب همه ما مدیون خون شهیدان هستیم .
وی یاداور شد در امشب ما میهمان شهدای دوران دفاع مقدس خصوصا شهدای مرزبان کشور هستیم شهیدانی که در لبیک به ندای رهبر و مقتدای خویش عاشقانه و داوطلبانه برای دفاع از مرزهای عزت و شرف لباس رزم به تن کردند و شتافتند در حالی که جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند .
حجت الاسلام فقیهی تاکید کرد در برابر خون شهدا وظیفه ما سنگین هست باید اعمال و رفتار ما طبق خواسته و وصیت نامه شهدا باشد .
وی ابراز داشت شهیدان با اموات تفاوت زیادی دارند چون متنعم از رزق الهی اند و حساب ویژه ای نزد خداوند متعال دارند پس مشکلات و گرفتاری های
خود را نزد این اولیای الهی بیاورید تا جواب بگیرید .
و ما از روی شهداء شرمنده ایم ما از شهید 13 ساله محمد رضا محمد حسنی شرمنده ایم وقتی که ما می شنویم نوجوان همسن و سال ایشان در پارکی از   این شهر قلیان می کشند که خود این مقدمه تخریب یک عمر زندگی است و خانواده ها برای فرزندانشان نسبت به این امر احساس خطر  کنند..
وی تاکید کرد شهدا رفتند تا زمینه خدمت فراهم گردد لذا به فرموده مقام
 معظم رهبری (مد ظله العالی) باید خدمات مسوولین قدردانی شود که جا دارد از اقدام شایسته رییس محترم دادگستری جناب آقای میرزایی  و دادستان شهرستان تقدیر و تشکر شود .
نماینده ولی فقیه در سپاه  کوهبنان ادامه داد : در عصر ما باب شهادت باز شد شهید حججی به عنوان اسوه و الگوی شهدای مدافع حرم است که به جوانان و نوجوانان کشور این نکته را متذکر شد که با توجه به دسیسه های دشمنان  و شیطنت های گسترده آنان در فضای مجازی می توان همچنان پاک ماند و سعادتمند شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار