کمیته خادم الشهدا استان فارس درراستای اعزام بزرگ ۸۰ هزار نفری مردم ولایت مدار این استان، به مناطق عملیاتی؛ طرح تداوم ارتباط با خادمین و زائرین راهیان نور را در گلزارشهدای شیراز راه اندازی کرد.
کد خبر: ۹۰۴۰۰۸۰
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، حسن مهربان فر بعنوان مسئول کمیته خادم الشهدا استان فارس در گفتگو با کوله بار گفت: با نصرت الهی و عنایت شهدا و تلاش های مسئول محترم سازمان اردویی و راهیان نور برادر پاسدار نبی الله عوض پور و همچنین خادمین شهدا در سازمان اردویی و کمیته مرکزی خادم الشهدا استان ؛ این برنامه عصرهای پنجشنبه درگلزار شهدای شیراز (دارالرحمه) با تجمع خادمین وزائرین راهیان نور اجرایی می شود.

خادم الشهید حسن مهربان فرگفت: از اهداف مهم این برنامه تلاش جهت فعال نمودن و رونق گلزار شهدا با حضور حداکثری دلباختگان شهدا ، محجور نماندن شهدا از جمله سرداران شهید استان که قبور مطهر آنها در گلزار شهداست ، ایجاد فضایی امن جهت تداوم ارتباط با خادمین و زائرین راهیان نور و در نهایت تبدیل گلزار شهدا به یادمان گلزار شهدا توسط المانهای انسانی بدینگونه که خادمین مناطق عملیاتی و اردوگاه های راهیان نور با همان لباس های خاکی و حال و هوای خود در راهیان نور عصر های پنجشنبه در این برنامه ها حاضر و خدمت شهدا گونه ی خود را همچون واکس صلواتی ، ایستگاه شربت صلواتی ، زاغ و اسفند ، استقبال ، بدرقه و راهنمایی زائرین شهدا و ... را انجام میدهند .

مسئول کمیته خادم الشهدا استان فارس اضافه کرد: ما در راستای هر چه بهتر برگزارشدن این عملیات بزرگ فرهنگی ؛ یک شورای مستحکم و توانمند متشکل از بزرگان عرصه ایثار و شهادت ، نخبگان علمی و فرهنگی جوان و همچنین مجریان برنامه راه اندازی نموده ایم و حداقل ماهی یک جلسه جهت تحلیل و بررسی عملکرد برنامه گردهم جمع می شوند.

ارسال نظرات