خبرهای داغ:
جهادگر قرارگاه جهادی شهید «همدانی» مطرح کرد

خدمات‌رسانی جهادگران قرارگاه شهید «همدانی» در 4 منطقه محروم همدان

جهادگر قرارگاه جهادی شهید «همدانی» گفت: قرارگاه جهادی سردار شهید «حاج حسین همدانی» با بیش از 15 جهادگر در راستای محرومیت‌زدایی در چهار منطقه حاشیه‌نشین همدان به مدت پنج سال خدمات‌رسانی می‌کند.
کد خبر: ۹۰۴۰۰۹۷
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰

خدمات‌رسانی جهادگران قرارگاه شهید «همدانی» در 4 منطقه محروم همدانزیرک‌زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به افتتاح قراگاه جهادی شهید «حاج حسین همدانی» با حضور خادمین حرم رضوی و کاروان زیر سایه خورشید اظهار داشت: همزمان با گرامیداشت دهه کرامت و فرا رسیدن میلاد با سعادت امام رضا(ع) اردوهای جهادی حوزه شهید «ناصر قاسمی» سپاه ناحیه همدان در مناطق محروم آغاز به فعالیت کرد.

وی با بیان اینکه قرارگاه جهادی سردار شهید «حاج حسین همدانی» با بیش از 15 جهادگر در راستای محرومیت‌زدایی خدماتی در مناطق محروم ارائه خواهد داد، گفت: این جهادگران در چهار منطقه حاشیه‌نشین همدان شامل شهرک ولیعصر، حصار قصابان، حصار علی‌آباد و حصار امام(ره) اقدامات عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی ارائه خواهند داد.

جهادگر قرارگاه جهادی شهید «همدانی» با بیان اینکه این قرارگاه به مدت پنج سال اقدامات جهادی خواهد داشت، افزود: افراد در صورت تمایل می‌توانند در این اردوهای جهادی شرکت کنند.

وی با بیان اینکه مراسم افتتاحیه قرارگاه جهاد سازندگی در راستای ظرفیت‌شناسی و ایجاد هماهنگی بین گروه‌های جهادی برگزار شد، بیان کرد: به درخواست مسئولین قرارگاه خدام امام رضا(ع) برای متبرک شدن و ارتقای روحیه جهادی در بین جهادگران حضور یافتند.

زیرک‌زاده ضمن ابزار خرسندی از حضور کاروان رضوی و پرچم متبرک حرم مطهر، حضور خادمین در بین جهادگران را بسیار اثربخش دانست و عنوان کرد: با حضور خادمین بسیار امیدوار به اقدامات جهادی خود شدیم و روحیه مضاعفی گرفتیم.

وی یادآور شد: جهادگران از لحاظ معنوی بسیار ارتقا پیدا کردند چراکه کار جهادی جهادگران با مسائل معنوی سر و کار دارد و هیچ‌گاه با اقدامات جهادی به دنبال مادیات نبودند و این ارتقا معنویت چه بهتر که با پرچم متبرک امام رضا(ع) همراه بود.

وی به لحظه اهتزاز پرچم حرم امام رضا(ع) در مراسم اشاره و عنوان کرد: این اتفاق بسیار زیبا و تماشایی بود که ابتدا باور نمی‌کردیم که این پرچم حرم امام رضا(ع) در بین جهادگران آمده باشد و اشک از دیدگان ما جاری شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات