امام جمه ساری به سالروز تاسیس نمازجمعه ، فریضه زمینه ساز وحدت در جامعه هم اشاره کرد و با تاکید بر اینکه امامان جمعه باید مطیع امر رهبری و ولایت باشند افزود: سیاست نه غربی و نه شرقی در نمازجمعه فریاد می شود و امامان جمعه نیز مشکلات مردم را به مسئولان منعکس می کنند.
کد خبر: ۹۰۴۰۱۲۲
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت الله طبرسی در خطبه های نمازجمعه ساری با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور و تاکید بر مقابله با مفاسد اقتصادی و معرفی مفسدان به جامعه ،راهبرد دینی و اسلامی را برای مقابله با مفاسد اقتصادی کارگشا دانست.
خطیب جمعه ساری با عنوان اینکه مردم برخورد مناسب با مفسدان اقتصادی را خواستار هستند ، از دولت و قوه قضاییه خواست ؛ تا مبارزه با مفاسد اقتصادی به صورت عملیاتی در دستور کار قرار گیرد.
آیت الله طبرسی همچنین با تقدیر از پاسخ سردار سلیمانی به سخنان سخیف ترامپ گفت: آمریکا که در یمن، افغانستان ،سوریه و عراق با وجود خرج و جنایت های زیاد ، نزد جهان خوار و خفیف شده است ،چه کرده که امروز به تهدید ایران اقدام می کند؟
امام جمه ساری به سالروز تاسیس نمازجمعه ، فریضه زمینه ساز وحدت در جامعه هم اشاره کرد و با تاکید بر اینکه امامان جمعه باید مطیع  امر رهبری و ولایت باشند افزود: سیاست نه غربی و نه شرقی در نمازجمعه فریاد می شود و امامان جمعه نیز مشکلات مردم را به مسئولان منعکس می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها