پایگاه علمی ریحانه النبی (س) روستای تلخو بخش کاکی با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در این روستا افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۴۰۱۳۳
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸

افتتاح پایگاه علمی ریحانه النبی (س) روستای تلخو کاکیبه گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، مسئول معاونت جهاد علم و فنّاوری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در آیین افتتاح این پایگاه علمی گفت: حضور بسیحیان در عرصههای مختلف علمی همانند سالهای دفاع مقدس میتواند ظرفیّت بالایی برای فتح قلّه­ های مختلف در عرصههای علم و فنّاوری را فراهم کند.

حمزه شیخیانی اظهار کرد: معاونت جهاد علم و فنّاوری در راستای کمک به توسعه و تعمیق انقلاب اسلامی در بُعد نهضت نرم افزاری و جهاد علمی با هدایت، حمایت و بهره ­گیری از ظرفیّت ­های بالقوّه و بالفعل در قالب اقشار دانشور در سازمان بسیج مستضعفین تشکیل شده است که تاکنون توانسته است در این زمینه قدم ­های خوبی بردارد.

وی با اشاره به اهمیّت علم و پژوهش تصریح کرد: اگر ما بتوانیم تولید علم و دانش کنیم قادر خواهیم بود در عرصه های مختلف نیز خودکفا شده و ­از تحریم دشمنان نترسیم.

مسئول معاونت جهاد علم و فنّاوری سپاه امام صادق (ع) در ادامه با اشاره به اهداف راه اندازی پایگاه ­های علمی بسیج گفت: ایجاد پایگاه­ های علمی در بسیج می­ تواند شرایط تحقق اهداف جهاد علمی کشور را فراهم نماید.

شیخیانی خاطرنشان کرد: امیدواریم فعالیّتهای علمی، آموزشی و پژوهشی در سطح پایگاههای علمی بسیج هرچه بیش­تر تقویّت و توسعه یابد تا بتوانیم شاهد شکوفایی علم و پژوهش در بین جوانان باشیم.

وی اذعان کرد: توانمند­سازی علمی، پژوهشی و مهارتی و ایجاد روحیّه و نشاط علمی در میان بسیجیان نیز از دیگر اهداف ایجاد پایگاههای علمی بسیج است که امیدواریم بتوانیم در این عرصه نیز بیش از پیش موفّق باشیم.

 

پایان خبر//

منبع: خبرگزاری علم و فنّاوری استان بوشهر

ارسال نظرات