با حضور سردار حسن زاده؛

یادواره شهید "نوروزعلی ایمانی نسب و 33 شهید پایگاه امام حسین(ع)" سرخه برگزار شد

با حضور سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان یادواره شهید نوروز علی ایمانی نسب و 33 شهید پایگاه امام حسین(ع) سرخه همراه با تحلیل و بازخوانی و عملیات مرصاد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۰۱۵۱
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، حسن حسن زاده فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در یادواره شهید نوروز علی ایمانی نسب و 33 شهید پایگاه امام حسین(ع) سرخه با تحلیل و بازخوانی و عملیات مرصاد؛ گفت: منافقین خائنین به این نظام و به این مردم هستند، جوانان ما باید بدانند که بزرگترین خیانت ها را این منافقین کوردل نسبت به این مشور و مردم عزیز مرتکب شدند. مردم ما نباید این را فراموش کنند که منافقین بالغ بر 17 هزار بی گناه اعم از زن، کودک و بزرگ و مرد را به شهادت رساندند بدون اینکه هیچ گناهی بر آنان فرض شود؛ به گونه ای که آنها از بمب گذاری در حرم امام رضا(ع) هم دریغ نکردند و این وظیفه ما است تا نگذاریم جای شهید و جلاد در دهه شصت عوض نشود.

وی افزود: در سال شصت زمانی که منافقین می خواستند نظراتشان را بر حکومت و انقلاب اسلامی تحمیل کنند و با مقاومت مردم انقلابی مواجهه شدند تصمیم گرفتند با مردم تسویه حساب کرده و از آنان انتقام بگیرند. بیشتر کسانی که به دست منافقین به شهادت رسیدند فقط و فقط جرمشان این بود که دوست دار امام خمینی(ره) و انقلاب بودند.

فرمانده سپاه استان سمنان بیان داشت: نقش رزمندگان و دلیرمردان این استان در عملیات مرصاد را می توان در یک جمله بیان کرد که امام خامنه ای مدظله العالی فرمودند"اگر ایستادگی تیپ 12 قائم(عج) نبود دشمن تا کرمانشاه می آمد و آنکه ایستاد تیپ 12 قائم(عج) بود و اینها می ماند" و این افتخار بزرگی برای استان سمنان است. اتفاقی که در عملیات مرصاد  توسط این تیپ به وقوع پیوسته یک عملیات معمولی نبوده است علیرغم اینکه همه می گویند این تیپ اتفاقی در آنجا حضور داشته است.

وی در ادامه اظهار داشت: چگونه می شود که رمز عملیات مرصاد یا صاحب الزمان(عج) می شود، و آن تیپی که هم نام آن حضرت است به گفته شهید شوشتری قرار نبود در آنجا باشد اما در آنجا حضور پیدا می کند. اینها اتفاقی نیست بلکه برنامه است، اینها منتخبین الهی بودند با نظر شخص امام زمان(عج) که آنها بیایند دفاع کنند و اینها محوریت دفاع از آن خاکریز اصلی بشوند.

وی تصریح کرد:  این را بدانید که شهید ایمانی نسب و تمام شهدای عملیات مرصاد، با تعداد کم و اندکشان در مقابلشان ایستادند. و اگر منافقین امروز نقش پیاده نظام استکبار جهانی را بازی می کنند و تلاش می کنند که یأس و ناامیدی را در بین مردم افزایش دهند و از مردم ما انتقام بگیرند، برای این است که در عملیات مرصاد سیلی محکم و سختی از این مردم و انقلاب خورده اند، چون برنامه ریزی کرده بودند که 48 ساعته به تهران برسند، اما نقش مهم رزمندگان شما و این شهدا بود که جلوس این حرکت و خیال خام آنان را گرفت.

حسن زاده، گفت:  درس هایی که ما باید از عملیات بگبریم این ست که؛ منافقین افرادی هستند نباید هیچ موقع از مکر و حیله و خیانت و جنایت آنها غافل شویم، چرا که چند روز بعد از پذیرش قطعنامه آنها چنین جریانی راه می اندازند و جنایت های سنگینی در آن منطقه به وجود می آورند و به دنبال یک فرصت هستند که به این ملت و نظام و میهن خودشان خیانت کنند.

وی با بیان درس دوم عملیا مرصاد؛ اذعان داشت:  به دشمن هیچ موقع نمی توان اعتماد داشت و این حاصل تجربه چهل ساله ما از این انقلاب است. دشمن از طرفی با خواهش و التماس از ما می خواهد قطعنامه را بپذیریم و از طرف دیگر به منافقین سلاح و تجهیزات و... می دهد تا کشور را به سقوط بکشانند. امروز هم همین کار را می کنند. برجام را برهم زدند و هروز جلسه و سمینار تشکیل می دهند که همه معاندین و ضد انقلاب را در کف خیابان جمع کنند و آنها را به جان مردم بیاندازند و مردم را دچار چالش و مشکل کنند. فرقی نمی کند دشمن در هر حالتی دشمن است، و جز دشمنی از او نباید چیز دیگری انتظار داشت.

وی افزود: نکته سوم این است که اگر ما 10 نفر همانند شهید ایمانی نسب داشته باشیم در مقابل دشمن مقتدرانه می ایستیم. متأسفانه بعضی ها در سخنرانی های خود ما را که در اوج قدرتیم را به گونه ای جلوه می دهند که در موضع ضعف قرار داریم و این باعث کینه ورزی بیشتر دشمن می شود. درست است که ما مشکلاتی داریم انشاء الله با کمک مردم و دولتمردان از این گردنه عبور خواهیم کرد و نباید دانسته و نداسته به دشمن بگوییم که ضعفی در داخل وجود دارد.

فزمانده سپاه قائم آل محمد(عج)  اشاره داشت: درس بعدی این است که هرزمان با ستونی از دشمنان مواجه شدیم در تمام عرصه ها، همانند رزمندگان تیپ 12 سمنان باید درمقابل دشمنان سنگر بسازیم، و همه تکلیف خود را مشخص کنند، بعضی ها میانه روی  را حرکت بین حق و باطل می دانند و این غلط است و باید موضع خود را مشخص کنند. امروز خاکریز زده شده و ماباید آن را محکم نگه داریم و این تنگه در 40 سالگی انقلاب بسیار مهم و با اهمیت است.

وی در پایان گفت: آخرین درس این عملیات این است که می گوید باید یک عنصر انقلابی  و مردم انقلابی عمل انقلابی خود را به موقع انجام دهند و این کار را رزمندگان تیپ 12 قائم(عج) به اثبات رساندند. و مردم ما و شما هم استانی های عزیز ما شما خوب موقع شناسید و می دانید که در روزقدس و روز  22 بهمن چگونه عمل کنید ما به شما مردم گرانقدر و فهیم این استان افتخار می کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار