خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین گفت: اگر در جامعه ما احیای امر اهل بیت انجام نمی شود در جوامع دیگر نیز نباید انتظار احیای این امر باشیم زیرا آنها جامعه اسلامی نیستند ولی در جامعه ما باید احیای امر اهل بیت انجام شود و این مسئله در امور روزمره و زندگی ما نمود پیدا کند.
کد خبر: ۹۰۴۰۱۷۷
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین نشست عقیدتی وبصیرتی در حسینیه بی بی شهربانو برگزار شد .
حجت الاسلام مهدی جو نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین در این مراسم گفت: امام رضا (ع) دو کار مهم انجام دادند که امروز وظیفه ماست ادامه دهنده آن باشیم، یک مواجهه با شبهات و دوم مشخص کردن چارچوب سبک زندگی که در زندگی هر فرد مسلمانی تاثیر دارد.
وی ادامه داد: امام رضا (ع) فرمودند خدا رحمت کند کسی که امر ما را احیا کرد پرسیدند احیای امر شما چیست؟ فرمود علم ما را بیاموزد وعلم ما را بیاموزاند ودر ادامه فرمودند اگر مردم دنیا زیبایی ها وخوبی های کلام ما را می فهمیدند حتما از ما پیروی می کردند.
این مسئول عنوان کرد: اگر در جامعه ما احیای امر اهل بیت انجام نمی شود در جوامع دیگر نیز نباید انتظار احیای این امر باشیم زیرا آنها جامعه اسلامی نیستند ولی در جامعه ما باید احیای امر اهل بیت انجام شود و این مسئله در امور روزمره و زندگی ما نمود پیدا کند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امم حسن مجتبی(ع) قزوین افزود: حضرت امام (ره) فرمودند حفظ جامعه اسلامی از حفظ جان مهم تر است. گروهی خدمت مقام معظم رهبری رسیدند وگفتند باید به امامزادگان رسیدگی شود رهبری فرمودند باید به امامزادگان خودمان یعنی شهیدانمان رسیدگی شود تا جامعه اسلامی حفظ شود.
مهدی جو در پایان یادآور شد: یکی از دستاورد انقلاب اسلامی استقلال هویتی و رشد علمی است و این استقلال هویتی با حمایت از کالای ایرانی ممکن می شود.
1008/پ30/ب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها