خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام احسان بی‌آزار تهرانی در اجتماع بزرگ رهروان حسینی که با محوریت گرامیداشت شهدای ترور و یادبود شهدای عملیات مرصاد در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: آقازاده‌هایی که با دستبرد به بیت‌المال به جامعه اسلامی ضربه می‌زنند ناپاک‌زاده‌های ژن منفور هستند که اسیر دست شیطان شدند.
کد خبر: ۹۰۴۰۱۹۳
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ حجت‌الاسلام احسان بی‌آزار تهرانی در اجتماع بزرگ رهروان حسینی که با محوریت گرامیداشت شهدای ترور و یادبود شهدای عملیات مرصاد در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: آقازاده‌هایی که با دستبرد به بیت‌المال به جامعه اسلامی ضربه می‌زنند ناپاک‌زاده‌های ژن منفور هستند که اسیر دست شیطان شدند.

وی با اشاره به اینکه خطر نفاق از کفر سخت‌تر است، تصریح کرد: نفاق در مسیر نفوذش می‌تواند ضربه‌های سختی را بر پیکره اصلی ایمان و مسلمانان ایجاد کند.

این استاد حوزه علمیه با بیان اینکه نفاق با اندیشه اسلام سازگار نیست، افزود: باید نسبت به خطر جریان نفاق آگاه باشیم، پس مانده‌های اندیشه‌ای که در دهه ۶۰ مطرح شد و امروز ادعا می‌کند که جریان برانداز است آنها اهلیتی ندارند که بخواهیم نسبت به آنها دقت نظر داشته باشیم.

بی‌آزار تهرانی ادامه داد: سازمان مجاهدین خلق جریانی است که در عملیات مرصاد سیلی سختی خوردند و هنوز صدای آن بلند است، عملیات مرصاد کمین‌گاه حق بود که انقلاب اسلامی در آن عملیات به پیروزی رسید البته هزینه‌های سنگینی هم داشت.

وی با اشاره به جنایات دشمنان و منافقان گفت: منافقان کوردل تعداد زیادی را به شهادت رساندند، آنها اسم عملیات را فروغ جاویدان گذاشته بودند و فکر نمی‌کردند کار را تمام کنند اما نمی‌دانستند که انقلاب اسلامی تجلی نور بود و ضمانت نور آن را خدا کرده است.

این استاد حوزه علمیه با بیان اینکه نباید نسبت به جریان نفاق و نفوذ غفلت داشته باشیم، اظهار کرد: سازماندهی سازمان مجاهدین خلق، فشل بود و به زوال پیش رفت.

بی‌آزار تهرانی گفت: نظام سلطه و استکبار با همه ادعاهایی که دارد با یک عتاب و خطابی که از سردارسلیمانی دریافت کردند نفس‌شان گرفته شده است با این جمله که «ما نمی‌خواهیم سرمایه نظامی ما بیاید و یک تنه «سردار سلیمانی» در برابر شما می‌ایستم»اوج اقتدار نظام اسلامی را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: گزینه‌های با صلابت تشیع در باب المندب را رو کردند و هژمونی قدرت را به سخره گرفتند و به چالش کشیدند بنابراین آنها جریانی نیستند که بخواهیم بخواهیم برایش وقت بگذاریم جریانی که محکوم به فناست.

این استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه جریان نفاق را باید جدی بگیریم، گفت: برخی در لباس خودی در فکر ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند که باید هوشیار باشیم.

بی‌آزار تهرانی بیان کرد: سه چیز اگر در وجود کسی باشد این آدم منافق است ولو اینکه نماز بخواند، روزه بگیرد و ادعای مسلمانی داشته باشد، یقه سفیدها و کسانی که با ریش به ریشه اعتقادات می‌زنند، آقازاده‌هایی که ناپاک‌زاده ژن منفور هستند و اسیران دست شیطان شدند و به بیت المال ضربه می‌زنند.

وی با بیان اینکه جریان نفاق را باید شناسایی کنیم، گفت: تمام ضربه پذیری یکهزار و 400 سالی که به اسلام وارد شد به خاطر اهل نفاق بوده است کسانی که در قالب دین می‌خواهند به دین ضربه بزنند.

این استاد حوزه علمیه به صلابت کلامی ادبیات رئیس‌جمهور که اخیرا همه را متحیر کرده اشاره و تصریح کرد: اگر این ادبیات در 6 سال پیش همین طور بود جریان استقلال ما در اوج معنا قرار داشت.

بی‌آزار تهرانی افزود: آن سال‌ها مقام معظم رهبری فرمودند که ما در پیچ خیبر هستیم سند ایمان این است که اگر سرمایه‌های انقلابی را زمین بگذارید خدا چک سفید امضا نمی‌دهد و پرچم را بر دوش دیگری خواهد گذاشت بنابریان باید روحیه حماسی و انقلابی خودمان را حفظ کنیم.

وی با اشاره بر لزوم مدیریت جهادی یعنی همان مدیریت دهه ۶۰ ابراز کرد: ما در جنگ اقتصادی قرار داریم با فقر و تبعیض باید مثل جبهه برخورد شود، مساجد باید در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی خاستگاه تحول باشد نباید روحیه‌ها ضعیف باشد.

این استاد حوزه علمیه بیان کرد: امروز می‌خواهند انقلاب اسلامی را متهم به ناکارآمدی کنند و هزینه‌هایش را از رهبری و بچه‌های حزب اللهی بگیرند.

بی‌آزار تهرانی با بیان اینکه راه نفوذ، نفاق را به بن بست می‌رساند، گفت: باید برای پابرهنه‌ها کفش فئولادی تهیه کنیم و این راه نجات است باید برای رفع گرفتاری گرفتاران شتاب کنیم.

وی با اشاره به اجرای طرح مسجد یک جهیزیه  گفت: 8 هزار جهیزیه در خراسان جمع‌آوری کردیم و ۱۳ هزار جهیزیه در کشور با اجرای این طرح تهیه شد و در این راستا یک حرکت و انسجام به وجود آمد.

این استاد حوزه علمیه با بیان اینکه انسجام باعث صلابت و عظمت انقلاب اسلامی خواهد شد این مهم را مسیر سعادت دانست و افزود: باید مسئولان اخم به دشمن کنند و لبخند به مردم داشته باشند.

بی‌آزار تهرانی گفت: عده‌ای به خیال خام‌شان نمی‌گذارند جشن چهل سالگی انقلاب را ببینیم اما با صدای بلند  به سلطنت طلبان و منافقین و کفار می‌گوییم که شتر در خواب بیند پنبه دانه؛ 40 سالگی انقلاب اسلامی مطلع تجلی و یک گام بزرگ برای رسیدن به تمدن اسلامی است./فارس

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها