خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی:

سپاه اقداماتی برای جلوگیری از هدر رفت آب در تجنود داشته است

امام جمعه قاین با اشاره به منطقه تفریحی تجنود در شهرستان زیرکوه از سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خواست تا نسبت به طرحی در جهت هدر رفت آب های روان این منطقه اقدام کنند که سردار قاسمی گفت: طرح مطالعاتی در حال انجام است و سپاه بر اساس ضوابط اقداماتی در این زمینه داشته است.
کد خبر: ۹۰۴۰۲۱۰
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) استان با حجت الاسلام رحمانی امام جمعه قاین دیدار و گفتگو کرد.

سردار قاسمی در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت های بسیج سازندگی و آستان قدس رضوی در جهت محرومیت زدایی گفت: 83 طرح با همکاری آستان قدس رضوی در جهت محرومیت زدایی در خراسان جنوبی اجرا خواهد شد که امروز 25 طرح به صورت همزمان در خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به کنگره ملی 2هزار شهید خراسان جنوبی و یادواره 302 شهید شهرستان قاینات گفت: کنگره شهدا تاکنون در 20 استان برگزار شده است و درخراسان جنوبی امسال این کنگره ملی برگزار می شود و در همین راستا یادواره های شهدا در شهرستان های تابعه و استان های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان و.. برگزار شده است.

حجت الاسلام رحمانی امام جمعه قاین در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از بسیجیان در راستای طرح های محرومیت زدایی گفت: بسیجیان توانسته اند در این زمینه خوب عمل کنند و قوت قلبی برای مردم باشند.

وی با اشاره به منطقه تفریحی تجنود در شهرستان زیرکوه از سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خواست تا نسبت به طرحی در جهت هدر رفت آب های روان این منطقه اقدام کنند که سردار قاسمی اظهارداشت: طرح مطالعاتی درحال انجام است وسپاه براساس ضوابط اقداماتی در این زمینه داشته است تا بتواند از هدر رفت آب جلوگیری کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار