️بزرگترین جهاد فی سبیل الله مبارزه بانفس است

حجت الاسلام رضايي امام جمعه رامسر در مراسم بدرقه گروه جهادی منتظران ظهور بسیج دانشجویی شهرستان رامسر: هر کاری که رنگ بوی خدا بگیرد اسم آن جهاد است هر کاری عنوان جهاد را به دوش بکشد به مقصد روشنی خواهد رسید.
کد خبر: ۹۰۴۰۲۱۲
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت الاسلام رضايي امام جمعه رامسر در مراسم بدرقه گروه جهادی منتظران ظهور بسیج دانشجویی شهرستان رامسر: هر کاری که رنگ بوی خدا بگیرد اسم آن جهاد است هر کاری عنوان جهاد را به دوش بکشد به مقصد روشنی خواهد رسید.
وی گفت: روحیه جهادی وفرهنگ جهادی یک نماد است و مسئولین اگر در کارشان جهادی کار کنند حتما موفق خواهند شد .

رضایی افزود: اثر معنوی در کارهای جهادی بالاست در مناطق محروم هنوز که هنوز هست از کارها و فعالیت های جهاد سازندگی بهره برداری میکنند ! مردم با حضور شما جهادگران در مناطق محروم دلگرم میشوند.

امام جمعه رامسر یادآور شد: در سيستم بانكي ما هم اگر فسادي وجود داشته باشد به دليل اين است كه جهادي عمل نمي شود.
حجه الاسلام رضایی اظهار داشت: مهمتر از جهاد، تزریق روحیه جهادی است و باید به عنوانکار فرهنگی احیا شود،و اثر جهادی باید برجسته شود ما در زمان جنگ دیدیم که روحیه جهادی داشتن چه توانی به نیروهای اسلامی داد و چه دست آوردی برای کشور داشت، ما به اصول ، روحیه جهادی و نماد های فرهنگی جهادی اول انقلاب برگرديم

وی افزود: پیشنهاد میکنم در شهر تندیسی به عنوان نماد اردوی جهادی نصب شود تا فرهنگ سازی بیشتری صورت بگیرد این روحیه جهادی مستمر باید به مسئولین و مردم تزریق بشود، نماد سازی اردوی جهادی سیلی محکمی است به کسانی که در خواب غفلت هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها