حسین بغدادی
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید آیت الله مدنی(ره) عنوان کرد:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید آیت الله مدنی(ره) گفت: ما در جامعه ای زندگی می کنیم که انواع و اقسام تهدیدها و آسیب ها در آن وجود دارد پس وظیفه ما بسیجی ها تبدیل این تهدید ها به فرصت های مفید است .
کد خبر: ۹۰۴۰۲۳۵
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
سروان پاسدار احمد کمانکش فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید آیت الله مدنی(ره) شهرستان اراک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک گفت: همه ما می دانیم در جامعه ای که زندگی می کنیم تهدید ها و آسیب هایی وجود دارد و این تهدید ها ممکن است به سراغ خانواده، اطرافیان و... ما نیز بیاید و پس، ما به عنوان یک فرد بسیجی وظیفه داریم که در برابر مسائل و مشکلاتی که وجود دارند آگاهی کافی داشته باشیم و به اصطلاحی(روشنگر) باشیم.
وی خاطر نشان کرد: فضای مجازی یک تهدید جدی برای همه ی اعضای جامعه است اما یه نوجوان و جوان بسیجی می تواند ازاین تهدید فرصت بسازد و به قول رهبر معظم انقلاب، باید یک افسر جنگ نرم باشد.
 
کمانکش گفت: مردمی که از پیام‌رسان‌های خارجی استفاده می‌کنند مراقب این نفوذ و سوء استفاده‌های آن باشند و بدانند که به طور قطع دشمنان در نهایت برنامه‌ای برای ضربه وارد کردن به کشور و ملت از این طریق دارند.

وی افزود: بسیاری از اخبار کشور از طریق این پیام‌رسان‌ها به دست دشمنان می‌رسد و این اخبار می‌تواند عامل دستیابی آن‌ها به اطلاعات مهم داخل کشور باشد.

کمانکش تاکید کرد: مردم باید مراقب باشند تا از یک‌سو مقهور پیام‌های نادرست و بی‌پایه و اساس نشوند و از سوی دیگر به نحوی به اطلاع رسانی در این پیام رسان‌ها بپردازند که دشمن نتواند از آن سوء استفاده کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات