معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان رضوی گفت: پدیده طلاق یکی از آسیب‌های اجتماعی دارای اولویت است که باید به آن پرداخته شود.
کد خبر: ۹۰۴۰۲۳۶
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج  به نقل از استانداری خراسان رضوی؛ محمد رحیم نوروزیان  در نشست اتاق فکر اندیشه ورزان تحکیم بنیان خانواده اظهار داشت: اتاق فکر اندیشه ورزان ظرفیت بسیار بالایی است که می‌تواند کارگروه‌های اجرایی بویژه کارگروه زنان و خانواده را تغذیه فکری نماید و موضوع طلاق نیز از جمله مواردی است که باید در اتاق فکر به آن پرداخته شود.

وی افزود: پدیده تجرد در بین کارکنان دولت یک پدیده منفی است و باید طرح‌های ویژه جهت ترغیب به ازدواج کارکنان دولت تدوین شود.

نوروزیان، استان خراسان رضوی را یکی از استان‌های دارای ظرفیت بالای علمی و دانشگاهی دانست و گفت: باید از ظرفیت مراکز علمی و دانشگاهی استان در تدوین طرح‌های مرتبط با حوزه خانواده و تسری آن به کل کشور استفاده نمود.

معاون استاندار خواستار اولویت بندی موضوعات حوزه زنان و خانواده شد و اظهار داشت: اولویت بندی موضوعات مرتبط با حوزه زنان و خانواده و ارائه نتایج تحلیلی و مقایسه‌ای طرح‌های انجام شده در این حوزه از جمله وظایف اتاق فکر اندیشه ورزان تحکیم بنیان خانواده است.

وی افزود: در موضوعات حوزه زنان و خانواده می‌توان از ظرفیت بالای سازمان‌های مردم نهاد نیز به خوبی استفاده نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها