مجری طرح فصل شیدایی با اشاره به اینکه زنجان شانزدهمین استان جهت میزبانی این برنامه است ،گفت:فصل شیدایی به تهیه کنندگی موسسه مهنا و با حمایت سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان و موسسه اوج در زنجان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۴۰۲۴۲
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ محمد نیاکان با بیان اینکه بیش از ۱.۵میلیون نفر در ایران این نمایش را دیده اند ،اظهار داشت: فصل شیدایی در زنجان از تاریخ ۵مرداد الی ۱۴مرداد هر شب میزبان هفت الی ۱۰هزار نفر جمعیت خواهد بود.

وی افزود:حدودا ۱۵۰بازیگر در این نمایش ایفای نقش می کنند و  ۷۰نفر هم جزء عوامل پشت صحنه این مجموعه هستند.

نیاکان با اشاره به اینکه کار فرهنگی در ایران کم رخ می دهد،تصریح کرد:مردم کمتر توان مالی این را دارند که بخواهند برای کار فرهنگی هزینه کنند به این دلیل فصل شیدایی به صورت رایگان در استان ها برگزار می شود.

مجری طرح فصل شیدایی با بیان اینکه خیرینی و ارگان هایی برای کار فرهنگی وجود دارد، تصریح کرد: براي انجام اين برنامه كاملاً متكي به تشكل‌هاي فرهنگي مردمي و اداری هستيم و همچنين در اين ميان خيرين فرهنگي شناخته شدند كه با موضوع وقف و نذر فرهنگي ورود پيدا كردند.

وی با اشاره به اینکه مردم زنجان، مردمی مذهبی هستند تصریح کرد:ما منتظر حضور مردم زنجان جهت دیدن این نمایش مذهبی هستیم.

نیاکان تصریح کرد:نمایش فصل شیدایی در خاورمیانه همتایی ندارد .

محمد نیاکان با اشاره به رفاه حال مردم جهت مشاهده فصل شیدایی که ما میهمان آنها باشیم خاطر نشان کرد:سال های گذشته این نمایش در پایتخت برگزار می شد.

وی با ابراز خرسندی که در استان زنجان می باشد تصریح کرد:نسبت به استان های دیگر زنجان همکاری مطلوبی داشته است.

مجری طرح فصل شیدایی با اشاره به اینکه عوامل مجموعه فصل شیدایی اقتصاد مقاومتی کار می کنند عنوان کرد: ،‌ اين برنامه يك خاكريزي است تا مجموعه فعالان فرهنگي که به شكل مردمي كار مي‌كنند به قدر بضاعت پاي كار بيايند.

ارسال نظرات