شهردار زنجان در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به انتخاب شدن زنجان در بین کشور های اکو گفت: در ۱۰سال گذشته هر سال یک شهر از بین کشورهای عضو اکو به‌عنوان شهر پیشرو انتخاب می‌ شود.
کد خبر: ۹۰۴۰۲۴۷
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبراری بسیج زنجان مسیح اله معصومی با بیان اینکه اگر توسعه برپایه فرهنگ نباشد ،تصریح کرد: پروژه‌های شهری بسیار حائز اهمیت بوده است و در راستای توسعه صورت نگیرد با شکست مواجه خواهد شد.

وی افزود: باید ازفرصت ایجاد شده برای زنجان نهایت استفاده در توسعه این شهر انجام شود و عزم راسخ  برای برند کردن شهرزنجان داشته باشیم تا بتوانیم استان زنجان را در سطح دنیا مطرح کنیم و امیدواریم بتوانیم از امتیازات بین‌المللی نیز بهره‌مند شویم.

شهردار زنجان تصریح کرد:  انتخاب شهر زنجان به عنوان یکی از شهرهای عضو اکو و تاثیر آن در سرمایه‌گذاری ، سرمایه‌گذار را از تردید در سرمایه‌گذاری در شهر زنجان نجات خواهد داد البته پارامترهای دیگری نیز در این تاثیرگذار است که یکی از آنها تلاش و همکاری اصحاب رسانه است.

معصومی از نامگذاری ۸ مرداد به‌عنوان روز زنجان خبر داد و خاطرنشان کرد:  برمبنای تفاهم‌نامه که بین موسسه اکو و مجموعه یو ان هپی تات منعقدشده، مقرر شد ایران به‌عنوان یکی از کشورهای پیشرو عضو اکو انتخاب شود.

 

وی تصریح کرد: از درگیری های ذهنی که ذهن شهرداری را مشغول کرده بود که چه اقدامی توان انجام دارد که بتوان زنجان را در عرصه بین المللی مطرح ساخت و اقداماتی انجام داد که آن آبادانی و توسعه شهر باشد.

شهردار زنجان با اعلام این خبر که روز دوشنبه مراسمی به مناسبت روز زنجان در زنجان  برگزار می شود؛ بیان کرد: پس از آن یک نشست خبری را خواهیم داشت و پس از برگزاری پنل‌های تخصصی مراسم عمومی نیز در گاوازنگ و برای مردم زنجان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات