سیدعلایی با اشاره به اینکه با وجود یادواره‌ها و فداکاری ملت ایران که پاسدار خون شهدا هستند دشمنان به اهداف خود نمی‌رسند، افزود: کسانی که امروز نظام اسلامی را تهدید می‌کنند عملیات مرصاد را فراموش کردند، باید در جهت فرمایش‌های مقام معظم رهبری حرکت کنیم و پیروی از ولایت، پیروزی را به‌دنبال دارد.
کد خبر: ۹۰۴۰۲۸۵
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سید‌سعید سید‌علایی عصر جمعه در سی و ششمین یادواره ۱۸ شهید روستای برنت سوادکوه با اشاره به اینکه برگزاری یادواره‌ها نشانگر همدلی ریشه‌دار در نظام جمهوری اسلامی است و به یاد شهدایی نشستیم که جان خود را در دفاع از ایران اسلامی فدا کردند، گفت: شهدا برای سربلندی ایران اسلامی جان فدا کردند؛ ۱۸ شهید، ۲۰ جانباز و ۵ آزاده در روستای برنت سوادکوه بر تارک انقلاب اسلامی می‌درخشد.

وی با تقدیر از کسانی که اقدام به برگزاری این یادواره کردند، افزود: واقعیت آن است که یادواره شهدا برای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است تا این فرهنگ به آینده‌داران کشور منتقل شود و خون شهدا، نظام اسلامی را از گزند لطمات دشمن نجات می‌دهد.

معاون توسعه مدیریت و منابع‌انسانی وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه به یادواره‌های شهدا نیاز داریم و امنیت و آرامش جامعه ازجان‌گذشتی‌های شهداست، همواره دشمنان نظام اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته به‌دنبال براندازی نظام اسلامی بودند ولی وجود شهدا و برگزاری یادواره‎ها عامل موفقیت نظام اسلامی است، خاطر‌نشان کرد: دشمن به فکر فاصله‌اندازی بین جوانان و ارزش‌های اسلامی است که برگزاری یادواره‌ها برای انتقال ارزش‌ها به نسل جوان است تا نسل جدید برای بالندگی نظام اسلامی تلاش کنند.

سید‌علایی با اشاره به اینکه طولانی‌ترین یادواره شهدا در طول تاریخ، یادواره شهدای کربلا در ماه محرم است و شهدای مدافع حرم با شناخت منش و رفتار شهدا، برای دفاع از حرم تلاش کردند، اظهار کرد: مقام معظم رهبری برگزاری مراسم یادواره‌های شهدا را کمتر از خود شهادت نمی‌دانند، تلاش کنیم از فرهنگ ایثار و شهادت فاصله نگیریم، اگر در جاهایی دارای مشکل هستیم به دلیل آن است که از فرهنگ ایثار و شهادت فاصله گرفتیم.

وی با اشاره به اینکه با وجود یادواره‌ها و فداکاری ملت ایران که پاسدار خون شهدا هستند دشمنان به اهداف خود نمی‌رسند، افزود: کسانی که امروز نظام اسلامی را تهدید می‌کنند عملیات مرصاد را فراموش کردند، باید در جهت فرمایش‌های مقام معظم رهبری حرکت کنیم و پیروی از ولایت، پیروزی را به‌دنبال دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع‌انسانی وزیر راه و شهرسازی در پایان گفت: از مشاهده مسیر راه برنت شرمنده شدم، آسفالت مسیر با توجه به اینکه قرارداد بسته شده اجرایی می‌شود تا در همایش بعدی شاهد اتمام عملیات آن باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها