خبرهای داغ:
رئیس صنعت، معدن و تجارت استان قزوین خبر داد:

پرداخت ۴۷۱ میلیارد تومان تسهیلات مستقیم به ۴۳۰ واحد تولیدی

پرزحمت عنوان کرد: تاکنون در بخش های صنعت، معدن و کشاورزی به ۶۱۷ واحد، مبلغ ۴۵۳ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید و به ۴۳۰ واحد مبلغ ۴۷۱ میلیارد تومان تسهیلات مستقیم در استان پرداخت شده است
کد خبر: ۹۰۴۰۳۲۱
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، صبح امروز جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار و با حضور مهندس پرزحمت رئیس صنعت، معدن و تجارت استان قزوین و مدیران دستگاه های اجرایی استان و بانک ها در سالن باغستان قزوین برگزار شد.
 
پرزحمت ضمن اشاره به راهبرد سال ۹۷ به نام حمایت از کالای ایرانی، گزارشی از روند پرداخت تسهیلات بهین یاب و مصوبات کارگروه در سال ۹۶ و چهار ماهه نخست سال ۹۷ ارائه داد.
 
وی گفت: تاکنون در بخش های صنعت، معدن و کشاورزی به ۶۱۷ واحد، مبلغ ۴۵۳ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید و به ۴۳۰ واحد مبلغ ۴۷۱ میلیارد تومان تسهیلات مستقیم در استان پرداخت شده است.
 
دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین اظهار کرد: همچنین ۲۵۵ متقاضی در سامانه بازسازی و نوسازی بهین یاب در استان ثبت نام کرده اند و در همین راستا ۲۸ میلیارد تومان تسهیلات به ۹ مورد تقاضا پرداخت شده است.
 
رئیس صنعت، معدن و تجارت استان قزوین همچنین با اشاره به آخرین پرداختی های تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی استان قزوین عنوان کرد: طی ۲ هفته گذشته ۱۰۶ میلیارد ریال تسهیلات به ۱۳ مورد تقاضا جهت رونق تولید پرداخت شده است.
 
پرزحمت ضمن اشاره به بازدیدهای انجام شده از طرح های موجود ادامه داد: طی دو هفته گذشته تعداد ۲۶ فقره بازدید توسط کمیته بررسی سازمان صورت گرفته که از این تعداد ۲۰ فقره مورد موافقت قرار گرفته است.
 
گفتنی است در این جلسه به مشکلات ۴ واحد در بخش های صنعت و کشاورزی رسیدگی و مصوباتی اتخاذ گردید.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها