عصر امروز و با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، عملیات احداث 746 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد به همت سپاه ثارالله و کمیته امداد امام خمینی (ره) در روستای اسماعیل‌آباد جوپار کرمان آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۴۰۳۷۸
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛عصر امروز ۶ مردادماه  مراسم کلنگ‌زنی ساخت ۷۴۶ واحد مسکن مدد جویی استان کرمان  دراسماعیل اباد جوپار کرمان برگزارشد.
 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان  در این مراسم تحولات صورت گرفته در چند دهه اخیر در برخی از نقاط دنیا را به برکت حرکت انقلابی امام راحل دانست و بیان کرد: اگر در ایستادگی مردم خلل ایجاد شود دشمن می‌تواند به ما ضربه بزند، اما تا زمانی که اسلام، امامت و امت در کنار هم باشند هیچ قدرتی نمی‌تواند به آن ضربه وارد کند.

سردار ابوحمزه آبادانی یک هزار نقطه در سطح کشور را از آرزو‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی ذکر کرد و ادامه داد: از ۱۷ اردیبهشت ۷۹ تاکنون و در خلال این ۱۸ سال، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دنبال پیاده سازی معنویات مقام معظم رهبری در سراسر کشور بوده است

وی با اشاره به گوشه‌ای از عملکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان کرمان تصریح کرد: همواره معتقد بوده ایم که باید حلقه امت را تقویت کنیم و در این راستا نباید فراموش کرد که در ۴۰ سال عمر انقلاب اسلامی، همواره بار این نظام بر دوش محرومین و مردم انقلابی بوده و حال وظیفه ماست که تا سرحد جانمان برای آنان تلاش کنیم.

سردار ابوحمزه با بیان این مطلب که قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء، ۱۰ هزار میلیارد تومان در سطح استان تاکنون سرمایه گذاری کرده است، تصریح کرد: سپاه ثارلله متعهد به ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی در شهرستان کوهبنان شده است، همچنین توسعه سه دهستان در شهرستان‌های ریگان، شهداد و عنبرآباد را در دستور کار خود قرار داده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اقدامات سپاه ثارالله استان در راستای اجرای اقتصادمقاومتی اظهار کرد: سپاه ثارالله استان کرمان حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان در شرق و جنوب استان در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی سرمایه گذاری کرده است.

وی با اشاره به به راه اندازی حدود ۲۴۰ صندوق خرد روستایی در شهرستان‌های استان توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عنوان کرد: ۷۴۶ واحد مسکونی مددجویان برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) توسط سپاه در استان کرمان اجرا خواهد شد، زیرا معتقد هستیم بار انقلاب روی دوش این افراد است.

سردار ابوحمزه از تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) تعداد زیادی از جمعیت استان گله کرد و بیان کرد: وظیفه سپاه حفاظت و حراست از ارزش‌های انقلابی است و محور این ارزش‌ها مردم محروم و مستضعف است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: به همه دستگاه‌های استان اعلام می‌کنیم سپاه کمک حال شماست و اعتقاد داریم با همکاری، مشورت و همچنین با مدیریت جهادی، انقلابی و الهی می‌توانیم تک تک مشکلات را حل می‌کنیم و نباید منتظر بودجه بود، باید مدنظر داشت که سپاه اینگونه نیست که اگر بودجه‌ای به این مجموعه وارد شد، کار انجام دهد و اگر نیامد کاری انجام نمی‌دهد لذا سپاه منتظر بودجه نخواهد ماند.

سردار ابوحمزه رضای خدا، خوشحالی دل محرومین و مستضعفین و رضایتمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی را مزد سپاه دانست و تاکید کرد: سپاه آمادگی همکاری با همه دستگاه‌های استان را دارد و ما رصد کرده‌ایم همه مشکلات استان با مدیریت جهادی قابل حل است.

وی در ادامه با اشاره به اتفاقات اخیر در منطقه و صحبت‌های سخیف رییس جمهور آمریکا اظهار کرد: در هر عرصه چه در داخل و چه در خارج از کشور اگر امام ما امر به کاری بفرمایند، همه ما ملت ایران مطاع ایشان خواهیم بود و همه بسیجیان و سپاهیان سینه چاک ولایت وارد صحنه خواهند شد و به این رییس جمهور مفلوک دیوانه که هر حرفی می‌زند، هشدار می‌دهیم اگر مرد هستید به صحنه بیاید تا قدرت اسلام را به او و همپیمانانش نشان دهیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: همه مشکلات کشور قابل حل است و مردم در این خصوص هیچ نگرانی نداشته باشند و به مردم ولایتی جمهوری اسلامی اعلام می‌کنیم که گول حرف‌های کسانی که به هر نحوی آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و شما را نگران می‌کنند، نخورید، زیرا ما ۴۰ سال است که از گردنه‌های سخت عبور کرده و باز هم عبور خواهیم کرد.
ارسال نظرات