حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی گفت: خدایی که فرعونیان را در نیل غرق کرد، می تواند ناوگان آمریکایی ها را هم به قعر خلیج فارس و دریای عمان بفرستد.
کد خبر: ۹۰۴۰۵۲۰
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه طی گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج، پیرامون راهبرد سپاه در مقابله با تهدیدات آمریکایی ها و ممانعت از صادرات نفت ایران، گفت: اولاً دشمنانی که ما را تهدید می کنند که نمی گذارند نفت ایران صادر شود، بدانند که دنیای امروز با دنیای دیروز فرق کرده و با دیکته دیروز نمی شود دنیا را اداره کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی افزود: ثانیاً قدرت جمهوری اسلامی ایران را نشناخته اند. جمهوری اسلامی ایران امروز هم با جمهوری اسلامی دیروز متفاوت است؛ چه از نظر ابعاد نظامی، چه از نظر حمایت جهانی .

این مقام مسئول، ادامه داد: امروز ملت های دنیا بیدار شده اند و از اسلام و جمهوری اسلامی حمایت می کنند و هیچ قدرتی هم قادر نیست قدرت ملت ها را خاموش کند.

وی تصریح کرد: ایستادگی در مقابل حکومت هایی که پشتوانه مردمی ندارند، آسان است؛ اما ایستادگی برابر قدرتی که هم ملت ایران و هم ملت های جهان از آن حمایت می کنند، کار آسانی نیست.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی ادامه داد: ثالثاً ملتی که برای خدا حرکت می کند، خدا پشتیبان آن ملت است. هماهنگونه که امت فرعون را در رود نیل غرق کرد، همان خدا قادر است ناوگان آمریکایی و ناوگان کشورهایی که علیه جمهوری اسلامی بخواهند وارد عمل شوند را به قعر خلیج فارس و دریای عمان بفرستد و این اتفاق خواهد افتاد، اگر آمریکایی ها تصمیم بگیرند و بخواهند وارد یک مرحله ای بشوند که با جمهوری اسلامی مبارزه کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه خطاب به آمریکایی ها گفت: اولاً ما سفارش می کنیم این کار را نکنند؛ چون قادر نیستند و این قدرت را ندارند، ثانیاً متوجه باشند آسیب های جدی دامن آنها را خواهد گرفت و آنها را برای همیشه از این حرکت ها و تصمیم های احمقانه پشیمان خواهد کرد.

ارسال نظرات