با حضور فرمانده سپاه دهگلان و مسئول کانون بازنشستگان استان محفل انس ومودت باز نشستگان شهرستان دهگلان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۰۵۲۲
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵
به گزارش حبرگزاری بسیج از کردستان، با حضور فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دهگلان، مسئول نمایندگی، ولی فقیه درسپاه و باز نشستگان دروان دفاع مقدس شهرستان دهگلان، محفل انس و مودت در مکان تفریحی سراب شهرستان قروه برگزار شد.

در این محفل سرهنگ پاسدار محمد امانی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دهگلان ضمن خیرمقدم خدمت پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، عنوان کرد: بازنشستگان سرمایه‌های معنوی این مملکت هستند که باید آن‌ها را ارج نهاد.

وی افزود: پیشکسوتان دفاع مقدس از بدو تأسیس سازمان پیشمرگان مسلمان کرد برای امنیت امروز ایران اسلامی زحمات زیادی کشیده اند و اکنون وظیفه ما است که در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب پاسداری کنیم.


امانی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب، عمل انقلابی؛ انقلابی بودن، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن را از شاخصه‌های مهم پاسداری عنوان کرده و برمداومت بازنشستگان در طی این مسیر دشوار و مقابله با انحرافات جامعه با بصیرت افزایی و روشنگری تاکید کرد.


سرهنگ امانی با تاکید بر لزوم هوشیاری بازنشستگان در این دوران کشور گفت:شما به عنوان پاسداران انقلاب اسلامی که در دوران دفاع مقدس حضور داشتید و تجربیات گران بهایی به دست آوردید، الان هم باید با طرح‌های دشمن آشنا باشید و در مقابل هجمه‌های آنان آمادگی داشته باشید.


وی افزود:شما بازنشستگان، پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت هستید و امروز بازنشستگان سپاه به عنوان بدنه قوی و با ارزشی برای سپاه هستند و در هر زمان سپاه به وجود و حضور آن‌ها در کنارخود افتخار می‌کند.


فرمانده سپاه دهگلان اظهار داشت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بازنشستگان، اعضای وابسته سپاه محسوب شده و می‌بایست با آن‌ها ارتباط مستمربرقرار شود.


امانی افزود: باید تلاش شود که بازنشستگان در پیخ خم فعالیت‌های روزمره فراموش نشوند و به عنوان تجربه‌های مهم در دوران هشت سال دفاع مقدس به عنوان الگو‌های پایداری مطرح باشند.



فرمانده سپاه دهگلان با اشاره به اینکه هدف ما از این برنامه این است که افرادی که بازنشسته شده و از مجموعه سپاه خارج شده اند، ارتباطشان با سازمان قطع نشده و همیشه با سازمان در ارتباط باشند.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات