امام جمعه شهرستان ابهر:

صبر و استقامت و تحمل سختی ها نتیجه ای لذت بخش دارد .

حجت الاسلام رحیمی به مناسبت فرا رسیدن ولادت باسعادت حضرت امام رضا(ع) در جمع کارکنان تیپ 36 انصارالمهدی(عج) گفت : صبر و استقامت و تحمل سختی ها نتیجه ای لذت بخش دارد .
کد خبر: ۹۰۴۰۵۵۱
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ وی در ابتدا از همه رزمندگان تیپ به ویژه سرهنگ عباسی فرمانده محترم تیپ و حجت الاسلام تیموری نمایندگی ولی فقیه در تیپ در طی چندین سال حضور افتخارآمیز در مناطق مرزی سردشت که باعث ایجاد امنیت پایدار در این مناطق مرزی شده بودند تقدیر نمود.

حجت الاسلام رحیمی در ادامه به حدیث گرانقدر از امام رضا(ع) اشاره و عنوان داشت : آن حضرت می فرمایند (( چون به محمد و آل محمد(ص) صلوات بفرستید کارتان برکت پیدا می کند و همچنین پیامبر اکرم(ص) می فرمایند (( صلوات ها را بلند بفرستید که نفاق را از بین می برد )) .

امام جمعه شهرستان ابهر خاطرنشان کرد : باید قدری به خود تکان بدهیم به موقع حرف بزنیم در برابر سختی ها و مشکلات استقامت کنیم در مقابل دشمنان و به ویژه تحریم های دشمنان محکم بایستیم در مسیر ولایت قدم برداریم چرا که شما پاسداران سربازان ولایت هستید و در نتیجه اگر مردم در برابر دشمنان استقامت کنند پیروز نهایی به فضل الهی با خود مردم خواهد بود .

حجت الاسلام رحیمی در پایان به فرموده حضرت امام صادق(ع) اشاره کرد و افزود : شما پاسداران ولایتمدار و همچنین خودم را به گفتن ذکر زیاد سفارش می کنم چرا که ذکر زیاد باعث از بین رفتن مشکلات خواهد بود .

ارسال نظرات
آخرین اخبار