فرمانده قرار گاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی ناحیه مقاومت میرجاوه:
فرمانده قرار گاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه میرجاوه گفت: 200 دانش آموز جهادگربسیجی دختر و پسر اعم از شیعه و سنی در قالب طرح هجرت 3 فعالیت خود را در این شهرستان آغاز کرده اند.
کد خبر: ۹۰۴۰۵۵۲
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱

سرهنگ پاسدار موسی جهانتیغ، فرمانده قرار گاه محرومیت زدایی و خدمت رسانی و سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه میرجاوه در گفتگو با خبرنگار بسیج در میرجاوه، گفت: طرح هجرت 3 در 27 تیر ماه در هنرستان کار و دانش شهید مطهری لادیز با حضور مسئولین شهرستای افتتاح شد.

وی افزود: تعداد 200 نفر از دانش آموزان بسیجی دختر و پسر اعم از شیعه و سنی در قالب اردوهای طرح هجرت 3 تعداد 7 مدرسه را مرمت، رنگ آمیزی و زیبا سازی، خواهند کرد.

سرهنگ جهانتیغ بیان کرد: دانش آموزان جهادگر بسیجی در این طرح به تعمیر میز و صندلی و بهسازی فضای این مدارس خواهند پرداخت.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و خدمت رسانی و سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه میرجاوه اظهار داشت: دانش آموزان جهادگر بسیجی به مدت 45 روز در 3  نقطه شهرستان میرجاوه شامل بخش مرکزی،  ریگ ملک و لادیز این طرح را اجرایی خواهند کرد.

وی ادامه داد: در طی سالهای گذشته تعداد 21 مدرسه با همت 750 جهادگر دانش آموز بسیجی در قالب طرح هجرت3 تعمیر، رنگ آمیزی و زیبا سازی شده است.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: این طرح با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، آشنایی نسل جوان و آینده ساز با کارهای مشارکتی، ایجاد روحیه مسئولیت پذیری در بین این قشر از جامعه و آموختن شغل و حرفه برای آینده آنها برگزار شده است. 

ارسال نظرات