خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
امام جمعه موقت تهران در سفر به شهرستان داراب:
امام جمعه موقت تهران در سفر به شهرستان داراب اظهار داشت: شهدا از هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان بیاورند و امروز اقتدار و صلابت کشور، مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثارگران است.
کد خبر: ۹۰۴۰۵۶۲
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در ابتدای سفر خود به شهرستان داراب از توابع استان فارس، در گلزار مطهر شهدای این شهرستان حاضر شد و نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

حجت الاسلام سید احمد خاتمی در این مراسم اظهار داشت: شهدا از هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان بیاورند و امروز اقتدار و صلابت کشور، مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثارگران است.

وی افزود: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم است، هيچ قدرتی در دنیا جرات تجاوز و تعدی به کشور عزیزمان را نخواهد داشت.

امام جمعه موقت تهران در ادامه مسئولان کشور را به خدمتگزاری خانواده های معظم شهدا و ایثارگران توصیه و عنوان کرد: امروز وظیفه شرعی و قانونی مسئولان است که در راستای رضایتمندی و حل مشکلات خانواده‌های شاهد و ایثارگر تلاش کنند.

قاسم مرادی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان داراب نیز در این دیدار بیان کرد: ملت شریف ایران همواره قدردان خون پاک شهدا و فداکاری ایثارگران خواهند بود و با تکیه بر رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) با توطئه‌ها و دسیسه های دشمنان به مبارزه می پردازند و از این آزمون ها نیز پیروز و سربلند بیرون خواهند آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار