خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
نشست یک روزه کارگروه جهادی خواهران ناحیه بسیج دانشجویی فارس با هدف توانمندسازی نیرو‌های جهادی خواهر استان و نقش آفرینی آن‌ها برای کاهش آسیب‌های زنان و خانواده و همچنین انتقال تجربیات و تقویت اردو‌های جهادی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۰۵۷۳
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، نشست یک‌روزه کارگروه جهادی خواهران ناحیه بسیج دانشجویی فارس باهدف توانمندسازی نیروهای جهادی خواهر استان و نقش‌آفرینی آن‌ها برای کاهش آسیب‌های زنان و خانواده و همچنین انتقال تجربیات و تقویت اردوهای جهادی برگزار شد.

در ابتدای این نشست مدیریت خواهران ناحیه دانشجویی استان فارس به بیان مأموریت بسیج دانشجویی پرداخت و بر ضرورت حفظ روحیه بسیجی، توانمندسازی، نقش‌آفرینی و کارسازی در بین خواهران بسیجی در دانشگاه‌های هدف تأکید کرد.

رقیه جوکار افزایش مطالعه را در راستای انجام مسئولیت‌های محوله ضروری دانست و بیان داشت: همه تلاش کانون‌های جهادی منوط به زمان اردوهای جهادی نیست و قبل و بعد از اردوها هم باید در این زمینه تلاش کرد.

ضرورت تلاش برای ایجاد پشتوانه فکری از طریق مطالعه و آشنایی با الگوهای جهادی، اشراف اطلاعاتی بر منطقه هدف و برنامه‌ریزی متناسب با نیازهای منطقه و ضرورت مهارت افزایی قبل از اردو و لزوم مطالبه گری بعد از اردو برای محرومیت‌زدایی در مناطق کم برخوردار از مهم‌ترین مواردی بود که در این نشست آموزشی مطرح شد.

در این نشست نجمه اشرفی به‌عنوان کارشناس خواهر مدیریت جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان معرفی شد. وی در این نشست به بیان تجربیات و نقاط ضعف و قوت اردوهای جهادی خواهران پرداخت.

در ادامه این نشست، میثم فضل‌الله پور مسئول سازندگی بسیج دانشجویی فارس به تعریف مفهوم جهاد و ارتباط سه‌گانه اردو، جهاد و دانشگاه پرداخت و کارسازی برای انقلاب و محرومیت‌زدایی را از مهم‌ترین اهداف اردوی جهادی در کانون‌های جهادی دانشگاه برشمرد.

در پایان جلسه مسئول سازندگی بسیج دانشجویی فارس به سؤالات حاضرین درباره شیوه اجرایی اردوهای جهادی پاسخ داد.

در این نشست مقرر گردید که برای اردوهای جهادی خواهران یک شناسنامه تهیه گردد و تمام مراحل برگزاری اردوی جهادی قبل از اردو، حین اردو و بعد از اردو در آن ثبت گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها