خبرهای داغ:
کرمی گفت: با حمایت آستان قدس رضوی و با همکاری شبکه جوانان رضوی استان قزوین، ۶۰ دانش آموزان نخبه پسر، جهت فراگیری دوره آموزشی، معرفتی، تفریحی در قالب طرح هفت روز در بهشت، به مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۴۰۵۸۴
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴

ساسان کرمی مسوول شبکه جوانان رضوی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: با حمایت آستان قدس رضوی و با همکاری شبکه جوانان رضوی استان قزوین، ۶۰ نفر از دانش آموزان نخبه پسر، جهت فراگیری دوره آموزشی، معرفتی، تفریحی در قالب طرح هفت روز در بهشت، به مشهد مقدس اعزام شدند.
وی گفت: این طرح ویژه دانش آموزان پسر نخبه، پایه دهم و یازدهم متوسطه، در قالب اردوی هفت روزه می باشد.
مسوول شبکه جوانان رضوی استان قزوین ضمن اشاره به اهداف این طرح اظهار کرد: هدف از اجرای طرح هفت روز در بهشت، ارتقای سطح علمی، دینی و اعتقادی دانش آموزان بوده و که در قالب دوره‌های ۷ روزه اقامت در مشهدالرضا(ع) می باشد که در حین فراگیری آموزش های موجود، از برنامه های ویژه و تفریحی آن نیز برخوردار می‌شوند.
کرمی عنوان کرد: مخاطبین دوره در قالب ۲۱ جلسه کلاس آموزشی و در ۷ کارگاه مهارتی شرکت می کنند و برنامه های تفریحی شامل حضور در اردوگاه فرهنگی تفریحی امام رضا(ع) و شرکت در بازی‌های پینت بال، صخره نوردی، تیروکمان و انجام و برگزاری کوهپیمایی، استخر، مسابقه، کتابخانه و پاتوق فیلم و مستند می باشد.
وی افزود: از جمله برنامه های ورزشی این طرح می توان به اجرای پیوسته مسابقات شامل والیبال، فوتبال، تنیس روی میز، فوتبال دستی، دارت و تفنگ بادی و برگزاری کارگاه ها و نشست های آموزشی، معرفتی و تفریحی اشاره کرد.
مسوول شبکه جوانان رضوی استان قزوین یادآور شد: طرح هفت روز در بهشت برای دومین سال متوالی در کشور برگزار می شود و ویژه پسران دانش آموزان پایه تحصیلی دهم و یازدهم است و واجدین شرایط برای ثبت نام باید کلمه «رفیق» را به شماره ۰۹۰۳۱۲۳۶۴۵۰ پیامک کنند.
کرمی با اشاره به مراحل ثبت نام در طرح اضافه کرد: مرحله نخست ثبت نام با ارسال کلمه «رفیق» انجام شده و مراحل بعدی شامل مصاحبه حضوری، تحویل مدارک اولیه، اعزام به اردو مشهد مقدس و عضویت در شبکه جوانان رضوی است.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها