خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی خبر داد

اعزام بیش از 350دانشجوی جهادگر به مناطق محروم در تابستان97

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با بیان اینکه تا پایان تابستان 12گروه دیگر شامل 120دانشجوی جهادگر به مناطق محروم اعزام می شوند گفت: در مجموع بیش از 350 نفر در تابستان 97 به اردوهای جهادی اعزام می شوند.
کد خبر: ۹۰۴۰۶۸۷
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱

ابوذر صلاحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: در تابستان امسال  تاکنون تعداد 230نفر دانشجوی بسیجی در قالب 12گروه جهادی به مناطق محروم اعزام کردیم که از این تعداد 6گروه خواهر و 6گروه برادر بودند.

وی با بیان اینکه تا پایان تابستان 12گروه دیگر شامل 120دانشجوی جهادگر به مناطق محروم اعزام می شوند افزود: در مجموع بیش از 350 نفر در تابستان 97 به اردوهای جهادی اعزام می شوند.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: یک گروه جهادی پزشکی سوم مردادماه  و یک گروه عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند دوم مردادماه به روستای چلونک قاین اعزام شده اند.

وی ادامه داد: گروه جهادی دانشگاه آزاد بیرجند در حوزه بهداشت و درمان نیز 16مردادماه به بخش قهستان شهرستان درمیان اعزام می شود.

صلاحی عنوان کرد: فعالیت های جهادگران در حوزه عمرانی شامل ساخت و تکمیل مکان های عام المنفعه مانند مساجد، حسینیه ها و خانه عالم است.

وی یادآور شد: طبق تفاهم نامه منعقد شده جهادگران در ساخت و بهسازی مناطق مسکونی مددجویان کمیته امداد در سطح کشور همکاری دارند.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با بیان اینکه کلاس های فرهنگی، مشاوره، احکام و غیره نیز در روستاها تشکیل می شود گفت: امسال مقارن با برگزاری کنگره 2هزار شهید استان است و متناسب با آن کلاس های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت توسط گروه های جهادی انجام می شود و تمام گروه های جهادی به نام شهیدی نامگذاری شده اند.

صلاحی خاطرنشان کرد: حوزه آموزشی شامل کلاس های تقویتی برای دانش آموزان، آموزش اشتغال از قبیل حوله بافی، قالی بافی و نیز کلاس های سبک زندگی اسلامی و طب اسلامی را داریم.

وی اظهارداشت: در حوزه بهداشت و درمان ویزیت رایگان ، ارجاع به متخصص و داروی رایگان فعالیت داریم.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی افزود: امسال در بحث اشتغال روستایی در زمینه گیاهان دارویی کار می کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار