خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با بیان اینکه تا پایان تابستان 12گروه دیگر شامل 120دانشجوی جهادگر به مناطق محروم اعزام می شوند گفت: در مجموع بیش از 350 نفر در تابستان 97 به اردوهای جهادی اعزام می شوند.
کد خبر: ۹۰۴۰۶۸۷
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱

ابوذر صلاحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: در تابستان امسال  تاکنون تعداد 230نفر دانشجوی بسیجی در قالب 12گروه جهادی به مناطق محروم اعزام کردیم که از این تعداد 6گروه خواهر و 6گروه برادر بودند.

وی با بیان اینکه تا پایان تابستان 12گروه دیگر شامل 120دانشجوی جهادگر به مناطق محروم اعزام می شوند افزود: در مجموع بیش از 350 نفر در تابستان 97 به اردوهای جهادی اعزام می شوند.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: یک گروه جهادی پزشکی سوم مردادماه  و یک گروه عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند دوم مردادماه به روستای چلونک قاین اعزام شده اند.

وی ادامه داد: گروه جهادی دانشگاه آزاد بیرجند در حوزه بهداشت و درمان نیز 16مردادماه به بخش قهستان شهرستان درمیان اعزام می شود.

صلاحی عنوان کرد: فعالیت های جهادگران در حوزه عمرانی شامل ساخت و تکمیل مکان های عام المنفعه مانند مساجد، حسینیه ها و خانه عالم است.

وی یادآور شد: طبق تفاهم نامه منعقد شده جهادگران در ساخت و بهسازی مناطق مسکونی مددجویان کمیته امداد در سطح کشور همکاری دارند.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با بیان اینکه کلاس های فرهنگی، مشاوره، احکام و غیره نیز در روستاها تشکیل می شود گفت: امسال مقارن با برگزاری کنگره 2هزار شهید استان است و متناسب با آن کلاس های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت توسط گروه های جهادی انجام می شود و تمام گروه های جهادی به نام شهیدی نامگذاری شده اند.

صلاحی خاطرنشان کرد: حوزه آموزشی شامل کلاس های تقویتی برای دانش آموزان، آموزش اشتغال از قبیل حوله بافی، قالی بافی و نیز کلاس های سبک زندگی اسلامی و طب اسلامی را داریم.

وی اظهارداشت: در حوزه بهداشت و درمان ویزیت رایگان ، ارجاع به متخصص و داروی رایگان فعالیت داریم.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی افزود: امسال در بحث اشتغال روستایی در زمینه گیاهان دارویی کار می کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها