سردار سلجوقی گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) پس از تشکیل یکی از مجموعه‌های اجرایی و بازوان پرتوان دولت‌ها بوده و دستاوردهای عظیمی داشته است.
کد خبر: ۹۰۴۰۶۹۴
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  سردار لطفعلی سلجوقی به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهرنگ از پل ساخته شده توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در روستای شیخ علیخان بازدید کرد.

سردار سلجوقی افزود: پس از پایان جنگ تحمیلی، در سال 1368با توجه به اینکه روش مبارزه دشمن با نظام و انقلاب اسلامی تغییر کرد و وارد حوزه های اقتصادی و فرهنگی شد، از این رو سپاه رسالت و تکلیف دیگری بر دوش خود احساس نمود و بر مبنای اصل 147 قانون اساسی و در راستای اوامر رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) مبنی بر مشارکت در امر بازسازی کشور، بخشی از منابع و توان سازندگی خود را با توجه به تجربیات مهندسی رزمی دوران دفاع مقدس وارد عرصه سازندگی میهن اسلامی با عنوان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(صلی الله علیه و آله و سلام ) نمود .

وی ادامه داد:  قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) پس از تشکیل یکی از مجموعه‌های اجرایی و بازوان پرتوان دولت‌ها بوده و دستاوردهای عظیمی داشته است.

مسئول معاونت نیروی انسانی قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) به بحث اقتصاد مقاومتی نیز اشاره کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی امروزه بیشتر در قالب اصطلاح، پاورپوینت و تفسیر کلمات ارائه می‌شود؛ اما مقام معظم رهبری آن را به صورت راهبردی مشخص کرده و بارها گلایه داشته که چرا در این خصوص فقط صحبت می‌شود و اقدامی وجود ندارد.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های کشور و نیز مقاوم کردن کشور در مقابل خارجی‌ها است؛ از آنجایی که این ظرفیت‌ها در کشور وجود دارد این سؤال به وجود می‌آید که چرا باید به سمت دست‌‌دراز کردن به سوی کشورهای بیگانه برویم؟

گفتنی است: پل روستای شیخ علیخان درسال96توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) ساخته شده است و این پل محل عبور عشایر به این منطقه می باشد.

ارسال نظرات