خبرهای داغ:
یوسف سبزپوشان
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهر در ابتدای جلسه شورای فرماندهی با اشاره به در پیش بودن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به تبیین اهداف و آرمان های الهی آن شجره طیبه در ابعاد داخلی، منطقه ای و جهانی پرداخت.
کد خبر: ۹۰۴۰۷۱۱
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر، سرهنگ مشیر صدری با بیان این مطلب که دشمنان انقلاب اسلامی تاکنون از هیچ تهدید و هجمه ای علیه این نظام اسلامی فروگذار نکرده و از همان ابتدا با تحریم، ترور و راه اندازی فتنه های داخلی و حتی جنگ سخت به مقابله برخواسته اند، تاکید کرد: گستردگی و تنوع آن تهدیدات و تحریم ها نشانه عجز دشمنان و اوج توان و اقتدار انقلاب اسلامی در پیشبرد اهداف الهی خود می باشد.
وی افزود: اکنون مبانی فکری انقلاب اسلامی نه تنها در منطقه که در تمام جهان ریشه دوانیده و نهضت های بیداری اسلامی در منطقه و حرکت های ضد استکباری در کشورهای غیر اسلامی گویای همین واقعیت است که این نظام الهی در احیاء و گسترش اندیشه های اسلام ناب محمدی و به زانو درآوردن جبهه استکبار و حمایت از مستضعفان عالم موفق بوده است.
ایشان، همکاری کشورهای مرتجع منطقه با نظام سلطه در تهدید ایران اسلامی و محور مقاومت را حرکاتی از موضع ضعف و انفعال دانست که جز آبروریزی و شکست نتیجه ای برای آنان نخواهد داشت و به فضل الهی به زودی شاهد پیروزی مقتدرانه محور مقاومت بر محور عبری – عربی خواهیم بود.
تقویت روحیه امید و خودباوری در آحاد مردم از دیگر موضوعاتی بود که فرماندهی ناحیه به آن پرداخت و افزود: متاسفانه سوء مدیریت در امور اقتصادی، برخی از نگرانی ها را در ذهن مردم ایجاد نموده که نیاز است نیروهای انقلابی بیش از پیش در خدمت رسانی به مردم، رفع یاس و نگرانی از اذهان عمومی، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و تشریح وضعیت آشفته و شکست خورده دشمنان، تلاش مضاعف نمایند.
وی تاکید کرد: هجمه های شیاطین بین المللی در فضای مجازی و راه اندازی جنگ روانی و اقتصادی در راستای به فساد کشاندن نسل جوان و انقلابی است که الحمدلله مثل سایر توطئه ها ناکام بوده اند و نسل جوان امروز علیرغم تفاوت ظاهری با نسل اول انقلاب، در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی حضور فعال و آگاهانه دارد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها